Oszukali niewidome dzieci

1. Data: 2003-07-08 18:22:48

Temat: Oszukali niewidome dzieci
Od: "NeoN" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na 2,4 tysiące złotych dał się oszukać białostocki oddział Polskiego Związku
Niewidomych. Padł ofiarą słupskiego biura podróży, które chciało wysłać
niewidome dzieci na wypoczynek do ośrodka bez niezbędnych certyfikatów.
Sprawa trafi teraz do sądu.

dalej na stronie NeoNa - zapraszam

http://www.clan.pl/~radiol/wiesci/072003.html

Wojtek

2. Data: 2003-07-09 14:25:43

Temat: Re: Oszukali niewidome dzieci
Od: "Sławek" <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NeoN" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Niewidomych. Padł ofiarą słupskiego biura podróży, które chciało wysłać
> niewidome dzieci na wypoczynek do ośrodka bez niezbędnych certyfikatów.

Nie pierwsza to sprawa tego typu no ciz teoria pod tytułem dzien bez afery
to dzien stracony sie niestety potwierdza
--
Pozdrawiam Sławek
I znów bajzel na dysku :)

szukam odpowiedzi do pracy licencjackiej!!!!
szukam odpowiedzi !!
panthera
uridomy oddam...
troche o kobietach :-)