.. Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:

71. Data: 2011-04-16 11:44:37

Temat: Re: .. Oto najwazniejsze co musicie wiedziec:
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
news:iobsq2$9n9$1@inews.gazeta.pl...

> Na miarę dziecka. Wyglądało to jak "ejdetycznie" utrwalony obraz ciała, z
> kaniulami ze srebrnej nierdzewki rozbiegającymi się z pola operacyjnego i
> krzątanie się wielu ludzi wokół. Ja wideziałem coś takiego z trochę innej
> perspektywy. Tam był widok "z góry".

Ale potrafilo(a?) wymienic cos szczegolowego, co wskazywaloby, ze to nie
przypadkowy traf wyobrazni (wspomagana np. wczesniej widziana telewizja,
zdjeciami)? Wiesz jak to jest ze snami, ludzie chetnie zauwaza post factum
korelacje z "przewidziana" rzeczywistoscia. Podobnie tutaj, na ile miales
mozliwosc (czas na dopytanie) byc wystarczajaco sceptycznym i dociekliwym?

72. Data: 2011-04-16 13:16:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2011 14:39:22 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> [...]
> w ciele danego czlowieka. I jest to jak najbardziej
> ziemski wymiar.
>
> Ok, zapytam inaczej: co sie dzieje z dusza po
> smierci jej posiadacza?
>
> Watkodawca okreslil dusze mianem niesmiertelnej.
> Ciekawi mnie, gdzie przebywa niesmiertelna dusza
> po smierci osoby, w ktorej, nazwijmy to, tkwila.
>
> Jak rowniez, ciekawi mnie odpowiedz na to pytanie
> czlowieka, ktory zna NIEZBITE dowody na takiej
> duszy istnienie. Musi wiec wiedziec na ten temat
> wiecej ode mnie. Tylko nie rozumiem, dlaczego
> uparcie nie odpowiada na moje zapytania.

Ponieważ na Twoje zapytania nie ma odpowiedzi, jakiej TY oczekujesz.

73. Data: 2011-04-16 13:17:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2011 23:09:41 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Jedyna odpowiedz na moje pytanie:
> "gdzie przebywa niesmiertelna dusza po smierci
> osoby, w ktorej, nazwijmy to, tkwila."
>
> brzmi: NIE WIEM.

To jedyna odpowiedź, jaka CIEBIE zadowala.

74. Data: 2011-04-16 13:52:15

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 15:16, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Fri, 15 Apr 2011 14:39:22 -0700 (PDT), Hanka napisa (a):
>
> Poniewaz na Twoje zapytania nie ma odpowiedzi, jakiej TY oczekujesz.

Przeciez nie mozesz wiedziec, jakiej odpowiedzi oczekuje :)
Zadalam pytanie, na ktore nie uzyskalam odpowiedzi
od osoby, ktora pytam.
Zalezalo mi na tej odpowiedzi z powodow, ktore juz
wyzej wyjawilam.

75. Data: 2011-04-16 13:53:37

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 15:17, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Fri, 15 Apr 2011 23:09:41 -0700 (PDT), Hanka napisa (a):
> To jedyna odpowiedz, jaka CIEBIE zadowala.

Mylisz sie.

To jedyna odpowiedz, jaka JA znam.

Dostrzegasz roznice?
Gdyby TA odpowiedz mnie zadowalala, nie pytalabym
watkotworcy o to, o co pytam.

76. Data: 2011-04-16 13:59:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Apr 2011 06:52:15 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> [...]
> Zadalam pytanie, na ktore nie uzyskalam odpowiedzi
> od osoby, ktora pytam.
> Zalezalo mi na tej odpowiedzi z powodow, ktore juz

Nie ma odpowiedzi na Twoje pytania, ponieważ zadajesz pytania o istotę
Boga, oczekując odpowiedzi z użyciem pojęć TYLKO z zakresu Twojego
poznania.

- "Mamo, gdzie byłem, zanim się urodziłem?".
- "W brzuszku mamy".
- "A wcześniej?"

77. Data: 2011-04-16 13:59:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 16 Apr 2011 06:53:37 -0700 (PDT), Hanka napisał(a):

> Mylisz sie.
>
> To jedyna odpowiedz, jaka JA znam.
>
> Dostrzegasz roznice?
> Gdyby TA odpowiedz mnie zadowalala, nie pytalabym
> watkotworcy o to, o co pytam.

A ja nie szukam odpowiedzi na takie pytania. Ja wierzę, więc WIEM.
Dostrzegasz różnicę?

78. Data: 2011-04-16 14:30:43

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Kwi, 15:59, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> A ja nie szukam odpowiedzi na takie pytania.

Twoja strata :)

> Ja wierze, wiec WIEM.
> Dostrzegasz roznice ?

Dostrzegam ubostwo.
Bo tyle, to i ja wiem.

Lecz chce wiedziec wiecej.

79. Data: 2011-04-16 14:31:31

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Nie ma odpowiedzi na Twoje pytania, ponieważ zadajesz pytania o istotę
> Boga, oczekując odpowiedzi z użyciem pojęć TYLKO z zakresu Twojego

Mylisz sie, ale juz Ci nie bede wiecej tego mowic.

80. Data: 2011-04-16 14:38:49

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...

> Twoja strata :)

Strata? Ludziom bezrefleksyjnym zyje sie latwiej.

Chociaz nawet slon ma refleks przed smiercia.
http://www.wykop.pl/link/706201/to-jest-ponizej-slon
ia/

Czyzby Iksela byla ponizej slonia i chciala sie zezwierzecic?

Oto najważniejsze co musicie wiedzieć:
:-)
[OT] Vega test
Świat według Google - Było: Re: Praktyczna mądrość maszyn, które próbują ogarnąć świat ludzi ...
FILMOWIEC