Oto słowa prawdziwe !!

1. Data: 2011-10-17 22:11:58

Temat: Oto słowa prawdziwe !!
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leciało na TVN. W skrócie: Facet wg. policji dziwnie zachowywał się na
drodze. Zatrzymano go na kontrolę. Zbadano go narkotestem. Wynik - coś
tam brał. Kajdanki na ręce. Przeszukano samochód - narkotyków nie
znaleziono. Przeszukano mieszkanie - narkotyków nie znaleziono. Badanie
krwi wykazało, że żadnych narkotyków nie brał. Badanie krwi trwało 5
miesięcy, w tym czasie facet był pozbawiony prawa jazdy. Wedle ustawy
procedura powinna trwać miesiąc. To fakty.

Teraz moje. Reportaż zrobiony tak, by facia przedstawić jako ofiarę. I
prawda to. Z jego punku widzenia jest ofiarą. Winą "systemu" było to, że
badania się przeciągnęły - dzięki temu TVN znalazł sobie "sensację". Z
drugiej strony policja zachowała się dobrze - narkotest pozytywny -
wzięli gościa na ząb. Prokuratura zachowała się dobrze - dopóki nie
ustały wątpliwości - uprawnień do prowadzenia mu nie zwrócono.

Z trzeciej strony, gdybyśmy żyli w USA, gość wytoczył by proces państwu
i zgarnął by pierdylion dolarów.

Czwarta strona. Na miejscu tego gościa przybił bym prokuratorowi piątkę
i powiedział - tak trzymać, przeciągło się, cóż bywa - ważne że udało mi
się uniknąć konsekwencji cudzych błedów tym razem ;P

JKM: Trzymamy się ściśle prawa wg. którego 5 miechów to nie miesiąc i
puszczamy rząd w skarpetkach.

DT: W imię wyższej konieczności, działając na granicy prawa w imię
ochrony nieletnich, sprawa powinna być powierzona do polskiego związku
działkowców, który powinien ją rozpatrzyć w przeciągu 12 miesięcy.

JK (w zależności od humoru): uciąć głowę/puścić wolno.

Aby zachęcić do dyskusji załóżmy że zadałem jakieś pytanie ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

2. Data: 2011-10-17 22:51:48

Temat: Re: Oto słowa prawdziwe !!
Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 17, 11:11 pm, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
> Zbadano go narkotestem. Wynik - co

Badanie
> krwi wykaza o, e adnych narkotyk w nie bra . Badanie krwi trwa o 5
> miesi cy, w tym czasie facet by pozbawiony prawa jazdy. Wedle ustawy
> procedura powinna trwa miesi c. To fakty.

jak gosciu wiedzial, ze nie bral, powinien (oprocz badania krwi
oczywizda) poprosic o kolejnyh 5 narkotestow (na wlasny koszt). jeden
wynik wyszedl false positive, inne mogly wyjsc poprawnie.
dziwi mnie ze nikt na to nie wpadl a policja nie sluchala co testowany
gosciu mial do powiedzenia. jak mniemam, ktoś uznany przy pomocy testu
za nacpanego nie jest sprawdzany w inny sposob na miejscu od reki, no
ja rozumiem policja moze nie miec kwalifikacji ku temu, ale
przynajmniej powinni sluchac co kolo ma do powiedzenia.
kolo powinien poprosic o wykonanie testu ciazowego.

3. Data: 2011-10-17 22:54:41

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

K. pisze:

> Badanie
>
> jak gosciu wiedzial, ze nie bral, powinien (oprocz badania krwi
> oczywizda) poprosic o kolejnyh 5 narkotestow (na wlasny koszt).

Taki teścik to około 2k PLN ponoć, nie wiem ile u spekulantów.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

4. Data: 2011-10-17 23:13:24

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 17, 11:54 pm, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Taki te cik to oko o 2k PLN pono , nie wiem ile u spekulant w.

a potencjalny brak prawa jazdy w kieszeni przez 5 m-cy to ile w plecy?
placisz za narkotesty, robisz badanie krwi (z urzędu plus drugie na
wlasny koszt), potem dochodzisz tej kasy i ci ja oddaja, a jak nie,
idziesz do sadu i jeszcze poniosa koszty sprawy. co sie bardziej
oplaca? zalozmy ze goscio pracowal przy pomocy tego prawa jazdy? i
jeszcze dochodzisz utraty wynagrodzenia.

5. Data: 2011-10-17 23:29:30

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

K. pisze:

> [...]
> oplaca? zalozmy ze goscio pracowal przy pomocy tego prawa jazdy? i
> jeszcze dochodzisz utraty wynagrodzenia.

Ale tu nie musimy nic zakładać. Gostek nie pracował "za kółkiem".
Przyjechał (heh) z UK, nawet kierownicę miał po prawej stronie. W sumie
to się nawet nie dziwię że "dziwnie" jechał - nie wyobrażam sobie
wyprzedzania lewą stroną siedząc na miejscu po prawej. Ale to na
marginesie. W tym konkretnym przypadku od kogo i za co domagała byś się
odszkodowania w procesie cywilnym ? Policja i prokuratura
zachowała się zgodnie z prawem. MZ ofkors.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2011-10-17 23:38:57

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 18, 12:29 am, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> Ale tu nie musimy nic zak ada . Gostek nie pracowa "za k kiem".
> Przyjecha (heh) z UK, nawet kierownic mia po prawej stronie. W sumie
> to si nawet nie dziwi e "dziwnie" jecha - nie wyobra am sobie
> wyprzedzania lew stron siedz c na miejscu po prawej.

ta, jasne 'dziwnie jechal' no to juz chyba tworczosc. normalnie sie
jezdzi po europie z kierownica nie z tej strony. sama tak jezdze i o
co kaman. bardzo duzo anglikow jezdzi na kontynent, tylko w Polsce sa
ewenementem, bo jak kto odwazny to jedzie, ale firmy ubezpieczeniowe
zdecydowanie odradzaja takie wycieczki. wycieczki koncza sie w
Niemczech.

Ale to na
> marginesie. W tym konkretnym przypadku od kogo i za co domaga a by si
> odszkodowania w procesie cywilnym ? Policja i prokuratura
> zachowa a si zgodnie z prawem. MZ ofkors.

no jasne, tylko kolo nie mial pojecia dokad jedzie... i czego sie
mozna spodziewac.

moze nie tyle 'jechal dziwnie' co policja zobaczyla cud i kierownice z
drugiej strony. kolo jechal bezpiecznie i ostroznie po prostu, nie to
co wiekszosc polskich kierowcow. wierz mi kultura jazdy jest w UK
znacznie lepsza.

7. Data: 2011-10-17 23:49:32

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

K. pisze:

> [...]
> ewenementem, bo jak kto odwazny to jedzie, ale firmy ubezpieczeniowe
> zdecydowanie odradzaja takie wycieczki. wycieczki koncza sie w

Mnie tymi argumentami nie przekonałaś :)

> [...]
> drugiej strony. kolo jechal bezpiecznie i ostroznie po prostu, nie to
> co wiekszosc polskich kierowcow. wierz mi kultura jazdy jest w UK

Przyjmuję do wiadomości, ale ponawiam pytanie. Od kogo i za co domagała
byś się odszkodowania ?

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2011-10-17 23:51:02

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message
> Z trzeciej strony, gdybyśmy żyli w USA, gość wytoczył by proces państwu i
> zgarnął by pierdylion dolarów.

eee tam.....

i.

9. Data: 2011-10-17 23:53:22

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a pisze:
> "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> wrote in message
>

> eee tam.....

no co ? Bazując na stereotypach jak najbardziej !

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

10. Data: 2011-10-17 23:57:21

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no co ? Bazując na stereotypach jak najbardziej !

moze. Ale nie na faktach.

i.

o moja matko ***** zaglądam tu po latach
Środa się kłóci w TV.