Oto słowa prawdziwe !!

21. Data: 2011-10-18 07:16:58

Temat: Re: Oto słowa prawdziwe !!
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
news:j7i97q$nct$1@inews.gazeta.pl...

> JKM: Trzymamy się ściśle prawa wg. którego 5 miechów to nie miesiąc i
> puszczamy rząd w skarpetkach.

Nie tak.
JKM: Trzymamy się ściśle prawa wg. którego 5 miechów to nie miesiąc i
skladamy pozew u babci klozetowej na dworcu w Krakowie, organizujac tamze
konferencje prasowa, ze zdziwiona babcia.

22. Data: 2011-10-18 07:42:09

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> [...]
> skladamy pozew u babci klozetowej na dworcu w Krakowie, organizujac
> tamze konferencje prasowa, ze zdziwiona babcia.

Ja napisałem co powie, Ty jak on to zrealizuje.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

P.S. Dlaczego akurat w Krakowie ?

23. Data: 2011-10-18 07:59:32

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> Podsumowując: nie szukałbym możliwości pozwania 'państwa polskiego',
> tylko konkretnie policji - w oparciu o definicję odpowiedzialności
> za wykonywane czynności - lub konkretnie tej instytucji, która
> 'przedłużyła badania' - jeśli nie była to policja, tylko ktoś inny.
> Tak to 'ideowo' imo powinno wyglądać.

No ale policja zgodnie z prawem zabrała. Zabrała i sprawa poszła dalej
do prokuratury. Nie ma tu winy policji.
Laboratorium badające nie ma obowiązku wykonania badań w miesiąc.
Prokuratura bez badań nie miała prawa wydać prawka. Miała też obowiązek
wydać go miesiąc po zatrzymaniu. Jeśli tak to mamy sprzeczne przepisy.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

24. Data: 2011-10-18 08:22:51

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja napisałem co powie, Ty jak on to zrealizuje.
>
> Na post po zbóju zaprosił
> P.D.
>
> P.S. Dlaczego akurat w Krakowie ?

Gdzies trzeba.

25. Data: 2011-10-18 08:23:34

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski"

> Ja napisałem co powie, Ty jak on to zrealizuje.

Jest krzyż jest impreza?

pzdr
olo
PS "A tam gdzieś - mój brat
Na harfie jak Chrystus rozpięty
Dobrze mu tak!
Niech wie, że niełatwo być świętym!"
Nomen omen też JK

26. Data: 2011-10-18 10:06:33

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-18 09:59, Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> Prokuratura bez badań nie miała prawa wydać prawka. Miała też obowiązek
> wydać go miesiąc po zatrzymaniu. Jeśli tak to mamy sprzeczne przepisy.

Ok. Ale ja bym chyba jednak celował tu: zabrała/nie zabrała
- przyrząd działał źle. Błąd popełnił 'mierniczy' i za niego ponosi
odpowiedzialność, tzn. z możliwością propagacji 'w górę' - tam,
gdzie jeszcze jest odpowiedzialność za konkretny użyty sprzęt.

27. Data: 2011-10-18 13:14:07

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 18, 1:43 am, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
Pytanie, czy wystarczającą podstawą jest możliwość
> przetrzymywania przez góra miesiąc, którą przewiduje prawo. To jest
> litera prawa, którą sąd nie jest związany, a który może i musi brać pod
> uwagę tzw. duch prawa czyli cel któremu dane prawo służy.

dlatego nagryzmoliłam, że jeśli gościu miałby roszczenia, to powinno
to iść przez ugodę z samą policją.
w przypadku wątpliwości sprawa trafia do sądu.

no a jakież to byłyby roszczenia, kilka narkotestów i badanie krwi
(próbka badana niezależnie od tej policyjnej) plus utrata zarobku
(przedłużające się procedury z badaniem próbki krwi).

w PL jest natychmiastowe myślenie: sąd sąd sąd
w GB jest najpierw myślenie: ugoda ugoda ugoda, a jeśli to nie daje
zadowalających efektów w zadowalającym czasie, dopiero wtedy idzie się
do sądu. Długość ciągnięcia się sprawy - to różnie; jeśli morderstwo
nie wchodzi w rachubę, zazwyczaj idzie sprawa szybko. Oczywiście
koszta grają rolę - jak w każdym kraju.

28. Data: 2011-10-18 13:18:22

Od: "K." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Oct 18, 8:59 am, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> [...]
> Prokuratura bez badań nie miała prawa wydać prawka. Miała też obowiązek
> wydać go miesiąc po zatrzymaniu. Jeśli tak to mamy sprzeczne przepisy.

Jest to wina policji, bo użyli (podstawy) wyniku false positive i
poszli z nim do prokuratury (pomijam resztę faktów, że policja
działała w dobrej wierze itd itp). W dobrej wierze w tym przypadku nie
ma nic do rzeczy. Użyli testu który zawiódł. To się zdarza. To tak jak
byś kogoś oskarżył o popełnienie przestępstwa, poszedł na policję,
sprawa trafiła do prokuratury, kogoś aresztowano - a tobie się tylko
Wydawało że było tak jak opowiedziałeś policji. Wtedy wina jest Twoja.
Nawet jeśłi działałeś w 'dobrej wierze'.

o moja matko ***** zaglądam tu po latach
Środa się kłóci w TV.
Na piękny złotojesienny wieczór...
Rozmiar MA znaczenie!