Owocny dzień :-)

11. Data: 2009-12-03 12:32:42

Temat: Re: Owocny dzień :-)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 12:30:33 +0100, 1603 AD napisał(a):

> krolik z własnej hodoli.

Wypada mi pójść w Twoje ślady. Kury już miałam, mogę mieć króliki :-)
--

Ikselka.

12. Data: 2009-12-03 12:51:31

Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

kury i kaczki też są :)
za królikami nie przepadam wolę mieso z kaczki, pychotka.

13. Data: 2009-12-03 13:04:00

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> supermarkecie. Na targu mięsa żadnego z zasady nie kupuję, bo tam
> podstawiają niebadane sztuki, a na zaufanie w tu akurat mnie nie stać...

Ten, w którym ja kupuję, mięso ma badane i zawsze świeże, tego jestem
pewna na 100%. To nie jest taki zwyczajny sklep.

Ewa

14. Data: 2009-12-03 14:27:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 03 Dec 2009 14:04:00 +0100, medea napisał(a):

> Ten, w którym ja kupuję, mięso ma badane i zawsze świeże, tego jestem
> pewna na 100%. To nie jest taki zwyczajny sklep.

Aaaaa, no to trza było od razu, że sama go prowadzisz ;-PPP
Ale królika nietu w nim :-(

--

Ikselka.

15. Data: 2009-12-03 14:37:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 13:51:31 +0100, 1603 AD napisał(a):

> kury i kaczki też są :)
> za królikami nie przepadam wolę mieso z kaczki, pychotka.

Mniammmm, mój popisowy numer - kaczka pieczona z jabłkami. MŚK da się za
nią pokroić w plasterki :-)

PS. Kiedyś, w ciężkich czasach kartkowych to nawet nutrię pieczoną zjadłam
- pyszne, bieluchne mięsko.
--

Ikselka.

16. Data: 2009-12-03 17:09:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Schabik marynowany upieczony, wieeelka drożdżówka z kruszonką i dwa
> wielkie chleby. Galaretka z nóżek kurczaka z mięsem tudzież.
> A Wy co?
> :-)

Duszone w sosie żeberka, kopytka, zasmażana kapusta. W restaurancji... hehe

Qra

17. Data: 2009-12-03 17:10:12

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Ten, w którym ja kupuję, mięso ma badane i zawsze świeże, tego jestem
> pewna na 100%. To nie jest taki zwyczajny sklep.

Wyskakują z kapelusza?

Qra

18. Data: 2009-12-03 17:10:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie 1603 AD <A...@o...mofnet.gov.pl> tak oto plecie:

> kury i kaczki też są :)
> za królikami nie przepadam wolę mieso z kaczki, pychotka.

Wolę zające.

Qra

19. Data: 2009-12-03 18:05:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 18:09:37 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Duszone w sosie żeberka, kopytka, zasmażana kapusta. W restaurancji... hehe
>
> Qra

I naplute do talerza przez kelnera. Bleeee ;-)
--

Ikselka.

20. Data: 2009-12-03 18:45:44

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea tak oto plecie:

> Wyskakują z kapelusza?

Tak. Świnki, cielęta i krowy. ;)

Ewa

gril elektryczny
Makowiec drożdżowy.
Przepisy z produktów, które mam w lodówie?
Kurczak pieczony z ziemniakami - prośba o przepis
soczysty kurczak winiary z woreczkiem