Owocny dzień :-)

21. Data: 2009-12-03 18:48:52

Temat: Re: Owocny dzień :-)
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Aaaaa, no to trza było od razu, że sama go prowadzisz ;-PPP

Mało tego! Sama ubijam!

> Ale królika nietu w nim :-(

No wiesz, człowiek się szybko przywiązuje...

Ewa

22. Data: 2009-12-03 19:26:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Tak. Świnki, cielęta i krowy. ;)

Oj, poszła ta magia z postępem. Kiedyś tylko króliki wyciągali, a teraz już
całe bydlaki.

Qra

23. Data: 2009-12-03 19:28:09

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> I naplute do talerza przez kelnera. Bleeee ;-)

Na tournee nie targałam całej kuchni polowej. Wybacz!

Qra

24. Data: 2009-12-03 20:47:07

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Oj, poszła ta magia z postępem. Kiedyś tylko króliki wyciągali, a teraz
> już całe bydlaki.

Jak się ma łeb jak sklep, to tak być musi!

Ewa

gril elektryczny
Makowiec drożdżowy.
Przepisy z produktów, które mam w lodówie?
Kurczak pieczony z ziemniakami - prośba o przepis
soczysty kurczak winiary z woreczkiem