Owsianka Knorra

1. Data: 2002-10-21 09:14:22

Temat: Owsianka Knorra
Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis zakupilam Owsianke firmy Knorr o smaku waniliowym. Owsianke jem
pierwszy raz w zyciu i zasmakowalo mi to to. Czy ktos moze mi udzielic jak
sie robi owsianke domowym sposobem?

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-21 10:11:36

Temat: Re: Owsianka Knorra
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości
> Dzis zakupilam Owsianke firmy Knorr o smaku waniliowym. Owsianke jem
> pierwszy raz w zyciu i zasmakowalo mi to to. Czy ktos moze mi udzielic jak
> sie robi owsianke domowym sposobem?

ja tez sprobowalam, ale mi nie smakuje - za słodkie jak dla mnie. Niedawno
byl caly watek o owsiance - jakis tydzien temu, ale z chiny nie moge teraz
tego znalezc.
A najprostsza owsianka to mleko zagotowujesz, dosypujesz do niego platki
owsiane (ilosc zalezy od tego na ile osób i jakie lubiesz geste, ja bym dla
siebie wziela troche ponad szklanke mleka i ze 3 lyzki platkow), gptujesz na
malym ogniu z 5 minut (sa osoby ktore gotuja 15 minut). Słodzisz do smaku.
Mozna dodac rodzynki, sezam, siemie lniane, otreby, ...

Asia

1. Data: 2002-10-21 10:54:54

Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 21 Oct 2002 12:11:36 +0200, "asia" <a...@w...pl> napisal/a:

>Niedawno byl caly watek o owsiance - jakis tydzien temu,
>ale z chiny nie moge teraz tego znalezc.

wątek z 13 października "przepis na owsianke ??"

hmmm

1. Data: 2002-10-21 10:56:26

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam ale znalezc nie moge....poszukam jeszcze raz :)))

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-22 17:02:03

Od: dorota bugla <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:
>A najprostsza owsianka
>Słodzisz do smaku.
albo nie....
>Mozna dodac rodzynki, sezam, siemie lniane, otreby, ...
miod, cynamonu duzo, wanilie ale ino z lasek
mniam, mniam

--
oshin

1. Data: 2002-10-23 12:18:00

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dzis zakupilam Owsianke firmy Knorr o smaku waniliowym. Owsianke jem
> pierwszy raz w zyciu i zasmakowalo mi to to. Czy ktos moze mi udzielic jak

Ja juz zakosztowalam czekoladowej z orzechami i ta mi najbardziej smakuje..
jest przepyszna i najlepsza z tych co jadlam a jakies 3 smaki probowalam.
A domowym sposobem nie wiem czy taka uzyskasz. Wg mnie domowa zupelnie
inaczej smakuje i dla mnie to napwawde znaczaca roznica. Jakos domowa mi tak
nie przypasuje jak ta knorra:-( a szkoda bo na pewno zdrowsza
Kropelka

1. Data: 2002-10-23 12:53:31

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agus odkad Cie znam to koajrze z chemicznymi upodobaniami ;-) Jedynie kebaby
i mudi jadlysmy w miare naturalne (chyba)

walkie -> Justyna Oracz
GG:411958
e-mail: w...@w...net.pl
j...@w...net.pl
IRC: #wroclaw

1. Data: 2002-10-23 14:15:59

Temat: Smak wyborow:)))
Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

Wpadla mi w lapy kulinarna ulotka wyborcza. Nazwisko pana przemilcze, bom
litosierna, przepisik podaje, wart jest przeczytania:))) W sam raz na ponury
dzien za oknem.
<cytat>
Pyzy z miesem
skladniki:
1 kg startych i wycisnietych ziemniakow
1 kg skreconych gotowanych ziemniakow
1 jajo
1,5 lyzki maki ziemniaczanej
wymieszac do jednolitej konsystencji.

farsz:
2 kg miesa wolowego z koscia ugotowac w warzywach, skrecic i przyprawic
(vegeta, sol, pieprz). Rozplaszczyc porcje wyrobionych ziemniakow, wlozyc
mieso i zawinac. Uformowac w reku. Gotowac 10-15 min. az wyplyna.
</cytat>

Z polskimi ogonami jeszcze piekniej sie czyta...
:))))
Gosia

1. Data: 2002-10-23 14:15:59

Temat: Sos pieczeniowy Knorra - brrrr:(
Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

Podpuszczona przez zle, ktore jest we mnie, postanowilam zrobic sobie miesko
"miesko" (czego to czlowiek nie robi, jak mu sie pracowac nie chce...:))) ).
Takie na przegryzke. I to zle namowilo mnie tez na sos pieczeniowy Knorra,
bo ja chcialam sobie miesko udusic wczym s dobrym...
Jejku, dobrze ze sprobowalam, zanim zepsulam kotlecik!!! Swinstwo!!!
SWINSTWO!!! Czysta chemia na gesto!!! Z zelem jakims ohydnym...
Nigdy wiecej, przysiegam publicznie!
Gosia

1. Data: 2002-10-23 14:58:29

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Agus odkad Cie znam to koajrze z chemicznymi upodobaniami ;-) Jedynie
kebaby
> i mudi jadlysmy w miare naturalne (chyba)

hehehe.. no bo czym tu sie zywic bedac w pracy kiedy juz na pierogi nie
mozesz patrzec:-)
Ale normalnie prawie nie jem chenicznych rzeczy;-)raczej naturalne gotuje.
Jesli tylko mam czas i jestem w domu;-)
A kebaby i mudi tez mi sie przejadly.... daaaaawno tego nie jadlam.
Kropelka

> walkie -> Justyna Oracz

RE: krewetki dla mojej dziewczyny
RE: dla Marychny z Elku