PD: Optymalni nie tacy znowu optyma

1. Data: 2002-05-25 10:53:54

Temat: PD: Optymalni nie tacy znowu optyma
Od: "MORGANO/BYTOM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

----- Wiadomość oryginalna -----
Od: "Janusz Żurek" <j...@k...net.pl>
Grupy dyskusyjne: Wysłano: 25 maja 2002 02:03
Temat: Re: Optymalni nie tacy znowu optymalni

> MORGANO/BYTOM wrote:
> ------------------------------
>
> Wiele osób
>
> Po okresie przebudowy wystarczy w zupełności 0,5 grama na 1 kilogram
> wagi ciała.
>
> Od Janusza Żurka:
> Drogi Morgano!
> 38g Białka, 115g Tłuszczu, 70-80g Węglowodanów (sporadycznie do 150g)
> BTW jak 1:3:2 a sporadycznie 1:3:4 -czy to aby na pewno nie herezja?
> A co by powiedział na to doktor Kwaśniewski? Czy czasem nie
> przyprawiłbyś go tymi wyliczeniami o zawał?

Po drodze zgubiłem 80-90 gram węglowodanów dziennie Dr Kwaśniewski dopuszcza
bez szkody dla organizmu sporadycznie do 150 gram węglowodanów nie może to
nagminne.
Szkodliwy proces następuje dopiero powyżej tej ilości.
Ciągle się mówi że trzeba wracać do wiadomości przekazanych przez JK.
A wiadomość którą podałem jest prawidłowa. Może masz na myśli osoby
nieoptymalne,
które zjadają dziennie około 600-700 gram węglowodanów to jest dopiero
przesada.Widać grupa jest potrzebna i zawsze możesz się czegoś nauczyć. Morgano