PFRON a dofinansowanie na zakup samochodu

1. Data: 2002-11-20 10:14:04

Temat: PFRON a dofinansowanie na zakup samochodu
Od: "Korteenis" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pytanie. Jak się przedstawia sprawa z dofinansowaniem ze srodków PFRON-u
zakupu samochodu.
O jaką kwotę mogę sie ubiegać, czy wogóle jest szansa na to dofinansowanie.
Odpowiedzi prosze na : k...@w...pl (jeżeli to nie stanowi problemu)
Pozdrawiam Serdecznie
Marcin

Marcin Wachowicz

Num. Gg 791169

2. Data: 2002-11-20 15:54:12

Temat: Re: PFRON a dofinansowanie na zakup samochodu
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Z tego co wiem, to ten program konczy zywot z koncem tego roku.
pozdr.
Arek

[...]

kupię rotor pasywny
ATTRACT HOT SEXY WOMEN EASY WITH PHEROMONES (READ MORE) ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffff 1064 [2/2]
ATTRACT HOT SEXY WOMEN EASY WITH PHEROMONES (READ MORE) ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffffffffffffffff ffffffffffff 1064 [1/2]
Police Forensic & Evidence Elimination programs jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjj 3622 [764/2]
Witam