PIECZYWO BEZGLUTENOWE

1. Data: 2000-09-14 06:59:17

Temat: PIECZYWO BEZGLUTENOWE
Od: "m" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

czy ktoś z Was zna dobrze zaopatrzony sklep z produktami BEZGLUTENOWYMI w
Warszawie [najchętniej w centrum].
Może ktoś ma sprawdzone miejsce, gdzie jest w miarę tanio, świezo itp ?

Poszukuję wszelkich informacji na ten temat.

Pozdrawiam, Magda
m...@m...pl

2. Data: 2000-09-14 10:01:20

Temat: Re: PIECZYWO BEZGLUTENOWE
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

m napisa?(a):

> Hej,
>
> czy ktoœ z Was zna dobrze zaopatrzony sklep z produktami BEZGLUTENOWYMI w
> Warszawie [najch?tniej w centrum].
> Mo?e ktoœ ma sprawdzone miejsce, gdzie jest w miar? tanio, œwiezo itp ?
>
> Poszukuj? wszelkich informacji na ten temat.

Al.Wyzwolenia 3/5...tel: 621-81-00
Tanio i swie?o nie kupisz nigdzie... Chleb lepiej upiec samej...Mo?esz
si?
jeszcze dowiedzieae konkretów w TPD ul. Kredytowa 1 a tel: 826-27-15

Kaja

3. Data: 2000-09-14 20:00:22

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A może poprostu przestać jeść zboze i produkty roślinne wogóle?
Dieta optymalna to coś dla ciebie.
tam masz tylko zwierzęce białka (mało, bo dużo nie potrzeba) tłuszcz jako
źródło energii i węglowodany w ilościach koniecznych (ok 50 g /dobę)

pozdrawiam
Jacek
szczególnie zapraszam na ikoiko.republika.pl

4. Data: 2000-09-17 20:09:16

Od: Iwa <i...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jako
> źródło energii i węglowodany w ilościach koniecznych (ok 50 g /dobę)

Qrde, Jacek, a co zrobic z malym dzieckiem?!?! Malutkie dzieci i
dzieci chore na celiakie nie moga jesc glutenu. Czy myslisz, ze tu
wszyscy pisza tylko o doroslych?

*******************************
Iwa
*******************************

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

5. Data: 2000-09-17 22:53:43

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwa napisał(a):

> Malutkie dzieci i dzieci chore na celiakie nie moga jesc glutenu. Czy
> myslisz, ze tu
> wszyscy pisza tylko o doroslych?

Nie tylko malutkie dzieci...Niektórzy chorują na to do końca życia,
szczególnie jak mają dodatkowo chorobę "duhring"- tj.uczulenie na
gluten...Dzieci i osoby dorosłe powinny co miesiąc robić morfologię krwi z
rozmazem, co rok badanie krwi na przeciwciała ( jak nie ma przeciwciał,
tzn, że taka osoba dba o siebie, tzn.przestrzega diety bezglutenowej i
przeciwciała się nie wytwarzają)...ponadto powinny się bardzo dobrze
odżywiać, tzn.jeść chudą szynkę, mięso i dużo owoców...Bardzo trzeba
przestrzegać diety-- nie jeść produktów, które zawierają gluten-- bo to
może doprowadzić do raka jelit.

Pozdrawiam
Kaja

Ps.Ja nie jestem chora na celiakię ale osoba dla mnie najbliższa.

> Iwa
>
> Sent via Deja.com http://www.deja.com/
> Before you buy.

Helicobacter pylori