PIECZYWO BEZGLUTENOWE

1. Data: 2000-09-14 07:00:46

Temat: PIECZYWO BEZGLUTENOWE
Od: "m" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

czy ktoś z Was zna dobrze zaopatrzony sklep z produktami BEZGLUTENOWYMI w
Warszawie [najchętniej w centrum].
Może ktoś ma sprawdzone miejsce, gdzie jest w miarę tanio, świezo itp ?

Poszukuję wszelkich informacji na ten temat, najchętniej na priva.

Pozdrawiam, Magda
m...@m...pl

2. Data: 2000-09-14 20:40:36

Temat: Re: PIECZYWO BEZGLUTENOWE
Od: "Lev-al" <l...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Magda.
napisalas :
> czy ktoś z Was zna dobrze zaopatrzony sklep z produktami BEZGLUTENOWYMI w
> Warszawie [najchętniej w centrum].
[...]
> Pozdrawiam, Magda

A czy znasz sklep w Aleji Wyzwolenia tu z przy pl. Na Rozdrozu, pod
filarami. Byl tam wszelkiego rodzaju asortyment. Swiezy chleb co drugi dzien
z piekarni na Woli, ciastka itp. Chyba jednyny porzadnie zaopatrzone. Ale
moze teraz jest ich wiecej. Sama sie tam zaopatrywalam kiedy moje dziecko
bylo bezglutenowe. Niestety, nie wiem, czy wiesz (mysle ze tak), ale
wszelkie produkty dla dzieci ze skaza sa *potwornie* drogie. :((((

Pozdrawiam

Lev-al

Wózki inwalidzkie z napędedem elektrycznym
Praca w Katowicach
grafik/projektant www/administrator szuka pracy !
Wyborcza pisze
Winda dla potrzebującego !!