PILNE- sroodki przeczyszczaja itp.

1. Data: 2005-07-13 23:32:48

Temat: PILNE- sroodki przeczyszczaja itp.
Od: "Av" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
chcialam zapytac, czy znacie "domowe"(naturalne) środki przeczyszczajace
działające dośc szybko, lub chociaż dzialajace dobrze ;) Moze uda mi sie
skoczyc do apteki, ale nic nie wiadomo. Mozecie podac pare nazw lekow??
To b. pilne!

Z gory dziekuje, Av

p.s. Jesli nic z gory, to dzialajace podobnie, jakies picie czy cos.. To
PILNE

jesli NTG to sorki..

2. Data: 2005-07-14 05:56:40

Temat: Re: PILNE- sroodki przeczyszczaja itp.
Od: aratorn <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Av napisał(a):
Suszone śliwki, świeże śliwki.

3. Data: 2005-07-14 05:58:59

Od: aratorn <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorki, oczywiście powinno być:

4. Data: 2005-07-14 08:01:32

Od: "fajna laska" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Av" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> To b. pilne!
>
> Z gory dziekuje, Av
>
> p.s. Jesli nic z gory, to dzialajace podobnie, jakies picie czy cos.. To

Sok pomidorowy albo wielowarzywny.

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

5. Data: 2005-07-14 09:22:36

Od: "@dams" <a...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kiszone popij mlekiem ;]

PS nie wiem jak to potem powstrzymać haha

--
www.kredyt.org.pl

6. Data: 2005-07-14 13:20:17

Od: "Av" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> kiszone popij mlekiem ;]
>
> PS nie wiem jak to potem powstrzymać haha

to nie dla mnie :P
wiem, ze to okropny sposob, ale musze sie pozbyc jednej osoby na jakis czas
:D

7. Data: 2005-07-21 19:36:15

Od: "baska" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to nie dla mnie :P
> wiem, ze to okropny sposob, ale musze sie pozbyc jednej osoby na jakis
> czas :D

Naoglądalas sie "Glupi i glupszy", czy co?
Tam tez "przyjaciel" przyjacielowi dodal do kawy srodek
przeczyszczajacy, ale byl ubaw...haha!

baska

pora wstawania a waga - ciekawe...
obnizanie poziomu insuliny
Rewelacyjna pomoc z walce z kg !
hmm schudlem tyrzymam wage ale cos nie tak
załamałam się dzisiaj :(((