PKWŁ- nowe zdjęcia

21. Data: 2004-03-23 11:58:36

Temat: Odp: PKWŁ- nowe zdjęcia
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.europe-nikon.com/fotosharepicture.aspx?co
untryId=20&languageId=22
> &pmail_reference=84321_31192207&picture_reference=69
2739_27755916
Zajrzałam drogą dradycyjną - nie na skróty:)
Ale dlaczego nie chce przechodzić z jednego zdjęcia do drugiego? Muszę
włazić na indeks:(:(:(
Pozdrav.Rene

22. Data: 2004-03-26 08:12:39

Temat: Re: PKWŁ- nowe zdjęcia
Od: "Amelia" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ! oglądałam pszelaszczki i jestem pod wrażeniem mam niebieskie nasze
rodzime i uwielbiam je pozwalam im rosnąć gdzie sobie życzą ale różowe aż
nienaturalnie wyglądają i podwójne gdzie takie cudeńka można dostać?
Z poważaniem Teresa

23. Data: 2004-03-26 14:48:31

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Amelia

> [...]
> rodzime i uwielbiam je pozwalam im rosnąć gdzie sobie życzą ale różowe aż
> nienaturalnie wyglądają i podwójne gdzie takie cudeńka można dostać?

W PKWŁ...
:-) Bogusław

Jest pozytyw:-)))
wiosenny pomysl