PO czym POznac idiote [diagnostyka]

91. Data: 2019-12-09 12:53:21

Temat: Re: PO czym POznac idiote [diagnostyka]
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.12.2019 o 10:40, Kviat pisze:

> Ależ rozumiem. Przecież napisałem, że próbujesz dyskutować posługując
> się jakimiś absurdalnymi tezami nie wiadomo skąd.

Wcale nie absurdalnymi - spory zasób wiedzy i niczym nie mącona logika.

> Jaka znowu wiara? Gdzie tu miejsce na wierzenia?
> Wszystko ci się poplątało.

Jej okrągłość wynika tylko i wyłącznie z twojej wiary w to. Oj,
przepraszam, może ty z tych co to robili odpowiednie pomiary?

> Dawaj.

> Nie.
> Po prostu używasz pojęć, których nie rozumiesz.

To ja latam, pouczam innych i wykrzykuję wokół że ziemia jest okrągła..
i kto tu czegoś nie rozumie..

> Ale gdzie tu ich wina, że komuś sypnęło się za dużo?
> Jak ktoś przytrzaśnie sobie palec pokrywą laptopa, to wina naukowców,
> którzy stworzyli komputery?
>
> Wypisujesz kompletne androny i dziwisz się, że ktoś cię nie rozumie.
> (Nie rozumie dlaczego to robisz, a nie, że nie rozumie twoich absurdów).

M.in szczepionkami wykańczają gatunek ludzki. Oczywiście to znowu nie
ich wina,. Jeżeli tak chcesz na to patrzeć to musimy przyjąć że nie ma
winnych.

> Zacznij od nie pisania bzdur, że kasza stała się trucizną, skoro to
> nadmiar herbicyd w kaszy jest trujący, a nie kasza. I że temu winni są
> naukowcy, którzy wymyślili herbicyd.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Ale innej już nie ma, nie ma już  tak samo zdrowej kukurydzy czy soi,
nieskażonego mięsa, w wodach pływają ostatnie stada zdrowych ryb. To
efekt ciemnoty i zacofania?, ja raczej obstawiam te tzw - "rozwój" i
nauka który to "rozwój" od tej nauki jest zależny.

92. Data: 2019-12-09 13:22:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.12.2019 o 12:48, Trybun pisze:

> Oczywiście że są wątpliwości. Jednak przyjmijmy że  te sprzed 5.5 mln
> lat są autentyczne. Największe wątpliwości dotyczą wyznania darwinistów
> - jak to się ma do teorii ewolucji. Jakie są dowody na to że biegnie
> linia prosta

A dlaczego musi to być linia prosta?

> od dzisiejszego homo sapiens do tamtych śladów? Tymczasem
> nasi grupowi wyznawcy tej religii (no Kviat czy Olaf) wyzywają
> sceptyków, od - nieuków.

Nie wiem jak Olaf, ale ja wyzywam od nieuków tylko nieuków.
I do tego nazywam ich śmierdzącymi leniami, bo nie chce im się
dowiedzieć, pomimo dostępnej wiedzy w zasięgu kliknięcia myszką.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

93. Data: 2019-12-09 13:36:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.12.2019 o 12:53, Trybun pisze:

> M.in szczepionkami wykańczają gatunek ludzki.

I dlaczego znowu bezmyślnie powtarzasz bzdury? To wcale nie jest
zabawne, tak jak oszołomstwo z płaską Ziemią.

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenst
wo/1924754,1,lekarz-kontra-antyszczepionkowcy.read

"Pierwsza do Sądu Rejonowego w Tychach trafiła pani Karina, wojująca
wirtualnie z doktorem za pomocą stwierdzenia, że ma ,,krew na rękach".
Rozprawa odbyła się 11 lipca 2019 r., wystarczyło jedno posiedzenie. Za
pośrednictwem adwokata, bo w realu nie zdecydowała się ujawnić, prosiła
o ugodę. Skończyło się na 2 tys. zł zadośćuczynienia i oficjalnych
przeprosinach. Dr Dawid Ciemięga się zgodził, nie chciał przedłużać
sprawy, w końcu czeka go jeszcze wiele innych, znacznie większego kalibru."

https://www.termedia.pl/mz/Ciemiega-Antyszczepionkow
cy-mnie-wkurzyli,32561.html

"- Antyszczepionkowcy wierzą w swoje teorie, bezkrytycznie i
bezrefleksyjnie przyjmują to, co głoszą ich ,,liderzy", kłamią i obrażają."
"Antyszczepionkowcy atakowali mnie głównie dlatego, że uderzałem w ich
nieprawdziwe poglądy i szkodliwą działalność, a było to uderzenie na
tyle silne, że zmieniło postrzeganie antyszczepionkowców w Polsce i
ograniczyło ich możliwości."
"To nie jest już tylko moja walka wywołana oszczerstwami, jakie padły
pod moim adresem, ale udało się zmobilizować wiele innych osób do walki
z pseudonauką. Oczernianie lekarzy i medycyny w sieci to jest problem na
ogromną skalę, ale ostatnie wydarzenia pokazują, że można z tym
skutecznie walczyć i są tego pozytywne efekty."

> To efekt ciemnoty i zacofania?

Tak.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

94. Data: 2019-12-09 16:52:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/12/2019 o 11:45, Kviat pisze:

> Na płaską Ziemię :):)

> Bo widzisz... nie dopuszczasz do siebie myśli, że to jednak ciebie
> trzeba sprowadzić na ziemię. Tę prawdziwą.
>
> Taka mała szklanka zimnej wody.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr
co wy z tym Pratchettem?

--
gazebo

95. Data: 2019-12-09 16:59:45

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/12/2019 o 11:49, Trybun pisze:

> Nie mam pojęcia o twoim zasobie wiedzy. Nigdy się nie rozpisywałeś, a z
> rzuconego sporadycznie zdania trudno coś sensownego wywnioskować.

nie chce mi sie dyskutowac o optyce, szukac przykladow na ewolucje znana
z laboratoriow na przykladzie pajaka, zmiany gatunkowe bo to zahacza o
bzdury typu wierze Archimedesowi to jestem wierzacy, nie ma dla mnie
znaczenia na ile Newton pomylil sie w obliczeniach, mial prawo, po
prostu dobrze sie bawie

> Mógłbyś sprecyzować? Opinia  - jesteś brzydki, to w sumie żadna wiążąca
> opinia.

wyjales mi to z ust

--
gazebo

96. Data: 2019-12-09 17:01:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/12/2019 o 15:59, gazebo pisze:

> [...]
> bzdury typu wierze Archimedesowi to jestem wierzacy, nie ma dla mnie
> znaczenia na ile Newton pomylil sie w obliczeniach, mial prawo, po

a tak na marginesie, p.s.biologia to byla swego czasu naprawde
interesujaca grupa

--
gazebo

97. Data: 2019-12-09 17:13:00

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/12/2019 o 16:01, gazebo pisze:

> a tak na marginesie, p.s.biologia to byla swego czasu naprawde
> interesujaca grupa

pobudziles moj "brain damage", Pink Floyd Mr Blue, Pink Floyd, pamietam
taka glupia dyskusje o tym kim jest czlowiek, ilu ludzi tyle definicji,
a ja sie uparlem i znalazlem dla przyzwoitosci jeszcze jedna,
antropologiczna, to taki ktos z wyksztalconym lukiem zebowym, uwazam, ze
to w duzej mierze oddaje istote czlowieczenstwa, nieprawdaz? :)

--
gazebo

98. Data: 2019-12-10 01:24:01

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]
---
Nie. W bezwzglednie zadnej bezwzglednej mierze. ;)
Miara Czlowieczenstwa jest nam dana jedna jedyna
na wsze czasy i jeszcze jeden dzien dluzej:
Stopien podobienstwa Istot Ludzkich do Chrystusa :)
Ale watpie ze zrozumiesz. Nie masz POdstaw do tego.
"Człowieka nie można do końca zrozumieć bez Chrystusa,
a raczej człowiek nie może sam siebie do końca zrozumieć
bez Chrystusa" - ze przypomne słowa św. Jana Pawła II

99. Data: 2019-12-10 08:48:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/12/2019 o 00:24, m...@g...com pisze:
> [...]
> a raczej człowiek nie może sam siebie do końca zrozumieć
> bez Chrystusa" - ze przypomne słowa św. Jana Pawła II

ot praczlowieka znalazles, a niech mnie, na to nie wpadlem

--
gazebo

100. Data: 2019-12-10 10:04:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.12.2019 o 01:24, m...@g...com pisze:

> Miara Czlowieczenstwa jest nam dana jedna jedyna
> na wsze czasy i jeszcze jeden dzien dluzej:
> Stopien podobienstwa Istot Ludzkich do Chrystusa :)

A do kogo byli podobni przed wymyśleniem Chrystusa?
I do kogo są podobni tam, gdzie chrześcijanie jeszcze nie dotarli ze
swoimi brudnymi butami?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

strange magic
Zachód zawdzięcza swój indywidualizm Kościołowi[badania]
Oto dlaczego POlaki tak choruja...
Lewaki dojrzewaja do prawdy o aborcji [syndrom]
Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]