PO-grobowcy.

11. Data: 2017-11-20 21:42:56

Temat: Re: PO-grobowcy.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-20 o 12:45, XL pisze:
> <Kviat> wrote:

> Historia się POwtarza. Targowica forever.

Tu możesz przeczytać, co na ten temat sądzi J.Kaczyński:

https://www.facebook.com/RacjonalnaPL/photos/a.76099
1200697206.1073741830.706201352842858/13886187979344
40/

U was pewnie tego nie znajdziesz.
Jakby ci się nie chciało kliknąć (a jakże...):

Fragment wywiadu Jarosława Kaczyńskiego dla Tomasza Sakiewicza i Piotra
Wierzbickiego, 29 kwietnia 1998 r.

Kaczyński: "Są dwa modele działalności rosyjskiej w Polsce. Pierwszy,
pepeerowski, całkowitego podporządkowania Moskwie: uzasadniany ideą
postępu. Zresztą ten model miał swoje tradycje i przed 1917 rokiem w
postaci słowianofilstwa (...) itp.
Drugi wzorzec nazywam targowickim. Charakteryzuje go odwoływanie się do
wartości tradycyjnych, katolickich, narodowych. Prorosyjskość ubrana
jest tam w maską patriotyczną. Czyż Targowica nie była właśnie narodowa,
katolicka, czyż nie pałała szacunkiem do polskiej przeszłości?(...)"

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

12. Data: 2017-11-20 21:49:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> A tymczasem PO ostatnich PO(d)pisach w PE POdpisała na siebie ostateczny
> wyrok.
> Zobaczysz w najbliższym czasie.

> Zawsze mogą się POdpalić, zaraz po tym, jak wezwali odwiecznego wroga na
> POmoc oraz POdpisali swoje przyzwolenie na deptanie po Polakach. Co tam,
> niech wróg rozpieprzy im wspólny dom, skoro jest w nim wg nich i tak źle.
> Nie biorą tylko pod uwagę pewnej bardzo polskiej cechy: Polacy są do
> przesady wyczuleni na targowicę oraz na wzywanie obcych do rozpieprzania
> ich Ojczyzny. I właśnie teraz czują narastającą... wdzięczność. Dadzą temu

Już dają:
http://ewybory.eu/sonda-parlamentarna/
Na którą partię polityczną lub ruch społeczny oddał(a)byś swój głos w
najbliższych wyborach parlamentarnych?
Prawo i Sprawiedliwość 46.85%
Kukiz'15 12.01%
Sojusz Lewicy Demokratycznej 10.13%
Wolność 9.44%
Platforma Obywatelska 7.65%
Polskie Stronnictwo Ludowe 4.25%
Nowoczesna 2.48%
Ruch Narodowy 2.21%
Partia Razem 1.96%
Twój Ruch 0.86%

XL

13. Data: 2017-11-20 21:52:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> jest tam w maską patriotyczną. Czyż Targowica nie była właśnie narodowa,
> katolicka, czyż nie pałała szacunkiem do polskiej przeszłości?(...)"

Chwała więc wszelkiej maści Piterom!
Naród was docenia:

--
XL

14. Data: 2017-11-20 23:10:09

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-20 o 21:34, XL pisze:

> Zo-ba-czy-my.

O tym marzą katolicy? O Stosach i szubienicach?

> Jest słaba, bo jest głupia

I przez to pisowi przybyło mądrości?
To tak nie działa.

>- wciąż nie przyjmuje do wiadomości, że Polacy
> jej NIE WYBRALI

A ty nie przyjmujesz do wiadomości, że nie wszyscy wybrali pis. Nawet
nie większość...

> i na ich za durniów zamiast siebie.

To tak jak pis.
A miało być lepiej.

> Działa w mniemaniu, że nadal jest POpierana.

Bo jest.
Tak jak pis był popierany w czasach po. Co w tym dziwnego?

> A tymczasem PO ostatnich PO(d)pisach w PE POdpisała na siebie ostateczny
> wyrok.
> Zobaczysz w najbliższym czasie.

Co zobaczę? Stosy i szubienice?
Wykrztuś to wreszcie, a nie straszysz i straszysz. I sama nie wiesz czym
straszysz.

> Zawsze mogą się POdpalić,

To taka katolicka rada dla bitej żony?
Jak mąż bije, to znaczy kocha? Tak? A jak się nie podoba, to się może
podpalić?
Dobrze się czujesz?

> zaraz po tym, jak wezwali odwiecznego wroga na
> POmoc

Przypomnij mi ile wieków ma już Parlament Europejski, bo chyba mi umknęło.

> oraz POdpisali swoje przyzwolenie na deptanie po Polakach.

Dobre podsumowanie wyborców pisu.
Dziękuję, zapamiętam.

> Co tam,
> niech wróg rozpieprzy im wspólny dom, skoro jest w nim wg nich i tak źle.

Jaki wróg? Co ty bierzesz?

> Nie biorą tylko pod uwagę pewnej bardzo polskiej cechy: Polacy są do
> przesady wyczuleni na targowicę oraz na wzywanie obcych do rozpieprzania
> ich Ojczyzny.

Sami robią to znacznie lepiej, nie?

> I właśnie teraz czują narastającą... wdzięczność. Dadzą temu
> wyraz niedługo.

Czyli co zrobią? Wypowiedzą wojnę "wrogom" i wszystkimi siłami obrony
terytorialnej będą rzucać kamieniami?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

15. Data: 2017-11-20 23:13:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-20 o 21:52, XL pisze:

1200697206.1073741830.706201352842858/13886187979344
40/

> Prawo i Sprawiedliwość 46.85%

Brawo wy.
(Cytat z Kaczyńskiego zostawiłem celowo, dobrze koresponduje z tymi
procentami.)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2017-11-20 23:28:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> O tym marzą katolicy? O Stosach i szubienicach?

> I przez to pisowi przybyło mądrości?

Kto tak pisze? Piszę o głupocie PO.

> To tak nie działa.

POwski matriks trwa.

> A ty nie przyjmujesz do wiadomości, że nie wszyscy wybrali pis. Nawet
> nie większość...

Ojojoj. Poprawią się niedługo. Są już jaskółki:
http://ewybory.eu/sonda-parlamentarna/

> To tak jak pis.
> A miało być lepiej.

Mnie jest. Tobie nie?
Cóż, jak to powiedział ktoś gdzieś: kiedy jednym się poprawia, a drugim
nie, to ci drudzy uważają, że im się pogorszyło,
Może chusteczkę?

> [...]

> To taka katolicka rada dla bitej żony?
> Jak mąż bije, to znaczy kocha? Tak? A jak się nie podoba, to się może

Ta poezja ci zdecydowanie nie wychodzi. Spasuj.

> Przypomnij mi ile wieków ma już Parlament Europejski, bo chyba mi umknęło.

W praktyce to wojsko NIEMIECKIE miałoby ,,pomagać". Bo jest najbliżej. Nawet
żądali zgody na obecność na terenie Polski na wszelki wypadek. Oczywiście
dostaliby ją, gdyby to PO nadal ,,rządziło" :->
Ty coś mało kumaty.

> Dobre podsumowanie wyborców pisu.
> Dziękuję, zapamiętam.

I jeszcze to zapamietaj, koniecznie!
http://ewybory.eu/sonda-parlamentarna/

> Jaki wróg? Co ty bierzesz?

Niemcy.
Które de facto rządzą Unią.
Nie wiesz o tym, biedaku?

> Sami robią to znacznie lepiej, nie?

Jak widać Polacy sądzą, że nie:

17. Data: 2017-11-20 23:29:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
40/

> Brawo wy.
> (Cytat z Kaczyńskiego zostawiłem celowo, dobrze koresponduje z tymi

Wolno NAM.

--
XL

18. Data: 2017-11-21 00:44:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-20 o 23:28, XL pisze:
> [...]

Znowu głupotę wrzuciłaś i unikasz odpowiedzi.

> Kto tak pisze? Piszę o głupocie PO.

Pis jest silny, bo jest mądry?
Czy może jest mądry, bo jest silny?

> POwski matriks trwa.

Nie. PO przegrała wybory jakbyś nie zauważyła.
Teraz jest matrix pisu.
A miało być lepiej.

> Ojojoj. Poprawią się niedługo. Są już jaskółki:
> http://ewybory.eu/sonda-parlamentarna/

Historia dowodzi, że mogą się poprawić nawet do 99%.
Trzeba było się uczyć, to byś wiedziała.

> Mnie jest.

Nie wątpię. Po rewolucji niektórym bolszewikom też było lepiej.
Jeszcze dobrze błoto z walonek (walonków? nie wiem, nie używam :)) nie
odpadło, a już mieli lepiej.

> Tobie nie?

No mi nie dali 500.
I masło podrożało.
I za granicą podejrzanie patrzą, czy aby nie jestem faszystą. Bez sensu
muszę tłumaczyć, trochę to męczące...

> Cóż, jak to powiedział ktoś gdzieś: kiedy jednym się poprawia, a drugim
> nie, to ci drudzy uważają, że im się pogorszyło,
> Może chusteczkę?

Jedyne co się wam poprawiło to humor, że możecie bezkarnie pokrzyczeć
rasistowskie hasła, pohejlować i przewrócić kilka śmietników.
Posady za 90 tysi/m-c są w ograniczonych ilościach. Reglamentowanych :)
Może chusteczkę? :)

> http://ewybory.eu/sonda-parlamentarna/

A będą wybory? Czy moze 99% poparcia przegłosują?

> http://ewybory.eu/sonda-parlamentarna/

No i co zrobią?
Otoczą Polskę drutem kolczastym i wykopią fosę? Będą ludzi karmić
trocinami z puszczy, a węgiel przerabiać na telefony komórkowe?
Jak nas wywalą z UE i patriota dostanie rachunek za telefon do szwagra
pracującego na zmywaku w Niemczech, to się zdziwi :)

> Ta poezja ci zdecydowanie nie wychodzi. Spasuj.

Ten katolicyzm ci zdecydowanie nie wychodzi. Spasuj.

Widzę, że tobie też umknęło...

> W praktyce to wojsko NIEMIECKIE miałoby ,,pomagać".

A ty to wiesz, bo miałaś napad prekognicji?
Skąd ty bzdury czerpiesz?
To, że ty nienawiść odziedziczyłaś w genach, nie znaczy, że wszyscy
Niemcy też.
Jak wy sobie uroiliście, że wrogość przechodzi z pokolenia na pokolenie?
Co to ma być? Wrogość to jakaś dziedziczna bruzda na czole, czy jak? To
się nigdy nie skończy?

> Bo jest najbliżej. Nawet
> żądali zgody na obecność na terenie Polski na wszelki wypadek. Oczywiście
> dostaliby ją, gdyby to PO nadal ,,rządziło" :->
> Ty coś mało kumaty.

Czy twoja paranoja ma jakieś granice?

> I jeszcze to zapamietaj, koniecznie!
> http://ewybory.eu/sonda-parlamentarna/

A twój idol Hitler, to dopiero miał poparcie.
Przypomnij sobie. Koniecznie.

> Niemcy.

Znam kilku i nie są moimi wrogami.

> Które de facto rządzą Unią.

Znam kilku i nie rządzą Unią.

> Nie wiesz o tym, biedaku?

Nie siedzę w twojej głowie.
To, że ty traktujesz Niemców jak wrogów, nie znaczy, że są wrogami.
Jesteś mało wiarygodna :)
Jak mogę wierzyć komuś, kto twierdzi, że Stalin dostał Nobla i nie
potrafi tego potwierdzić?

> Jak widać Polacy sądzą, że nie:
> http://ewybory.eu/sonda-parlamentarna/

Jak widać sądzą, że tak :)

> http://ewybory.eu/sonda-parlamentarna/

Wygrają kolejne wybory. I co dalej? Wywalą kolejne nazwiska z
podręczników historii, czy od razu je spalą i wprowadzą obowiązkowy
katechizm?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2017-11-21 07:54:31

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> To taka katolicka rada dla bitej żony? Jak mąż bije, to znaczy
> kocha? Tak? A jak się nie podoba, to się może podpalić? Dobrze się
> czujesz?

PO to nie żona lecz zwyczajna sprzedajna dziwka.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

20. Data: 2017-11-21 12:46:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Znowu głupotę wrzuciłaś i unikasz odpowiedzi.

> Pis jest silny, bo jest mądry?
> Czy może jest mądry, bo jest silny?

> Nie. PO przegrała wybory jakbyś nie zauważyła.
> Teraz jest matrix pisu.

Nie. Matriks to uporczywe odcinanie się od społeczeństwa, zamykanie się we
własnej rzeczywistości zbudowanej na własnych imaginacjach na temat jego
stanu, preferencji, potrzeb i oczekiwań. Na wszystkie te oczekiwania PO
miała tylko jedną odpowiedź: nie da się, bo nie ma pieniędzy. I zajmowała
się tylko i wyłącznie sobą. SOBĄ.
Tymczasem zagranica bez przeszkód drenowała polską gospodarkę finansowo, na
co POzwalano.
I z tego matriksu - braku kontaktu ze społeczeństwem - PO nawet po
przegranej nie wyszła: nadal sobie imaginuje, że jest POpierana, imaginuje
sobie więc wtórnie, że blokowanie działań rządu wybranego przez
społeczeństwo jest po myśli tego społeczeństwa! Szczyt matriksu!

Nowa partia rządząca spełnia społeczne oczekiwania bez kłamliwych wykretów,
że na nic ,,nie ma" - i traktuje to jako swój podstawowy obowiązek.
Zatrzymała niekontrolowany wypływ pieniędzy z kraju i oto czary-mary JEST!
- na dzieci, na tanie mieszkania, na służbę zdrowia, przedszkola i oświatę.
Bo to TE sprawy są najważniejsze dla okradanego 8 lat narodu, który chce
mieć dzieci, tylko mu ich mieć dotąd nie POzwalano - w zamian planując
sprowadzenie na utrzymanie kontyngentów czarnej muzułmańskiej dziczy, żeby
dokończyła ,,dzieła"...

Dlatego właśnie teraz, kiedy nawet wyborcy PO (i Nowoczesnej zresztą też -
antypolskie kontakty i wyskoki w Sejmie nie są w guście Polaków) to
zrozumieli, tak gwałtownie lecą w dół jej notowania:
http://ewybory.eu/sonda-parlamentarna/
A będą jeszcze gorsze.
Prawo i Sprawiedliwość 47%
Kukiz'15 11.96%