PO-grobowcy.

31. Data: 2017-11-22 15:59:30

Temat: Re: PO-grobowcy.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-22 o 15:14, XL pisze:

> Twoj absurd - twoja granica. Mnie do tego nie mieszaj.

Ok. Czyli nie masz granicy.

> Wnioski o refleksje wyciąłeś - były po ,,znam".

Nie było. Napisałaś coś bez związku o Komorowskim.
A ja pytam o Piotrowicza.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

32. Data: 2017-11-22 17:00:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ok. Czyli nie masz granicy.

> Nie było. Napisałaś coś bez związku o Komorowskim.
> A ja pytam o Piotrowicza.

A ja o nikogo nie pytam, tylko stwierdzam.
A ty wycinasz.
Goń się.

--
XL
Unia ,,dobrodziejka":

33. Data: 2017-11-22 17:24:21

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-22 o 17:00, XL pisze:

> A ja o nikogo nie pytam, tylko stwierdzam.

Stwierdzasz o Komorowskim.

> A ty wycinasz.

Bo pytałem o Piotrowicza, a nie o Komorowskiego.
Czego znowu nie rozumiesz?

To co z tym Piotrowiczem?
Unikasz odpowiedzi jak ognia. Bo doskonale wiesz o co chodzi.
I tak wyłazi twoja hipokryzja. Ja wiem o co chodzi, ty wiesz o co
chodzi... ale ty się boisz nawet nieprawomyślnie o tym pomyśleć, a co
dopiero napisać.
Boisz się, że popełnisz myślozbrodnię :)

> Goń się.

:)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

34. Data: 2017-11-22 17:38:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Stwierdzasz o Komorowskim.

> Bo pytałem o Piotrowicza, a nie o Komorowskiego.
> Czego znowu nie rozumiesz?

Dlaczego ja nie mogę najpierw stwierdzić czegoś o Komorowskim? Unikasz
tego, jak ognia.
A ,,związek" jest bardzo konkretny.

> To co z tym Piotrowiczem?
> Unikasz odpowiedzi jak ognia. Bo doskonale wiesz o co chodzi.
> I tak wyłazi twoja hipokryzja. Ja wiem o co chodzi, ty wiesz o co
> chodzi...

No - o związek.
Nie widzę go.

> ale ty się boisz nawet nieprawomyślnie o tym pomyśleć

Znaczy - PO twojemu?
Twoje pojęcie nie- oraz prawomyślności nie jest mojsze. Już ci tłumaczyłam,
żebyś wszelkie twojszości trzymał dla siebie.

--

Unia Niemiecka.
Żeby Poczta była pocztą...
Świadomość i Model Standardowy.