POLISH REFUSE

81. Data: 2011-02-05 23:29:46

Temat: Re: POLISH REFUSE
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
news:4f38b9ec-d44a-4c28-9edf-19d67f70d1e0@w36g2000vb
i.googlegroups.com...
> Narzekają na rzeczywistą sytułację , szarpanie się że będzie dobrze
> gdy nogę trzymasz w kleszczach urywa nogę. Przeczytaj jak
> niebezpieczne i nieracjonalne jest myślenie pozytywne, w 50 mitów
> psychologii.

nikt w Polsce nie ma sytuacji trzymania "nogi w kleszczach"- to nie
komuna za Stalina...please. Narzekaniem nie zrobia NIC. Wlasnie to ich
trzyma
w szponach. Nie pisze o bezmyslnym optymizmie, ale o sztywnym pesymizmie.

i.

82. Data: 2011-02-05 23:58:17

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-05 23:42, Iwon(K)a pisze:

> aa to dlatego kiedy przyjade do Polski, zwykle slysze jak to jest
> beznadziejnie
> w Polsce. Chcecie sie po prostu poprawic ;))) lol

No więc wchodzisz sobie na polskie grupy dyskusyjne i tam spotykasz
kilka zadowolonych osób, a jedną to nawet super zadowoloną z życia. I to
też nie bardzo Ci pasuje, więc nazywasz to obłudą albo naiwnością.
Ty to dopiero lubisz ponarzekać.
Zmień znajomych w Polsce, to może co lepszego kiedyś usłyszysz.

Ewa

83. Data: 2011-02-06 00:03:06

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-05 22:05, Aicha pisze:

> I dwóm Japończykom:
>
> "Byłem wczoraj w Warszawie pierwszy raz od wielu lat oto moje
> spostrzeżenia na temat Dworca centralnego. Dojeżdźałem z dwoma
> japończykami którzy na wysokości Wschodniego zaczeli się wszystkich
> dopytywać czy to już warszawa, najwyraźniej byli mocno zdezorientowani
> bo cały czas wyglądali przez okno i powtarzali where is Warsaw?, where
> is Warsaw? Jak wjeżdżaliśmy na centralni byli już przerażeni -
> terrible, terrible..."

No na pewno wielu się znajdzie takich, którym się nie podoba. I nie
wszystko przecież musi. Ale jakim trzeba być skończonym kutasem, żeby
rzekomo: ożenić się z Polką, mieszkać tu całe lata, prowadzić interesy,
a potem wchodzić na jakieś fora internetowe, czy Bóg wie gdzie, i
wypisywać same obelgi w stylu machania łapami na prawo i lewo. Przecież
to głównie o nim świadczy, bynajmniej nie o Polakach.

Ewa

84. Data: 2011-02-06 00:03:07

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message news:iiko6m$9o6$1@news.onet.pl...

> [...]
> zadowolonych osób, a jedną to nawet super zadowoloną z życia. I to też nie
> bardzo Ci pasuje, więc nazywasz to obłudą albo naiwnością.

nie moja to wina, ze tak to widzisz.

> Zmień znajomych w Polsce, to może co lepszego kiedyś usłyszysz.

nie pisalam nic o znajomych. Moze tutaj jest problem u ciebie w zrozumieniu,
ze czytac nie potrafisz .....

i.

85. Data: 2011-02-06 00:04:04

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lut, 00:29, "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> trzyma
> w szponach. Nie pisze o bezmyslnym optymizmie, ale o sztywnym pesymizmie.

Jak ma się problemy to się je rozwiązuje a nie głupkowato uśmiecha , w
polsce jest gorzej niż za Stalina bo polacy nie poili komunizmuwłasną
krwią, czyli komunizm sobie a ludzie sobie, byli bardzo blisko
rzeczywistości. A ten stadny patryjotyzm to czysty komunizm, bo tak
jak komuna zabierała rozwój, tak patryjotyzm robi to jeszcze gorzej,
czyli źle pojęty patryjotyzm.

86. Data: 2011-02-06 00:06:24

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

> Jak ma się problemy to się je rozwiązuje a nie głupkowato uśmiecha

przeciez zaznaczylam, ze o tym nie pisze.

> [...]
> rzeczywistości. A ten stadny patryjotyzm to czysty komunizm, bo tak
> jak komuna zabierała rozwój, tak patryjotyzm robi to jeszcze gorzej,

czy mam rozumiec, ze bycie patriota jest zle?

i.

87. Data: 2011-02-06 00:08:12

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-06 01:03, Iwon(K)a pisze:
> nie pisalam nic o znajomych.

To po co obcych słuchasz? Zupełnie niepotrzebnie.

Ewa

88. Data: 2011-02-06 00:08:25

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lut, 01:03, medea <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> wypisywać same obelgi w stylu machania łapami na prawo i lewo. Przecież
> to głównie o nim świadczy, bynajmniej nie o Polakach.

Ta jego polka też uważa polskę za gówniany kraj , bo mądra kobieta i
może nawet szukała dzięki niemu możliwości uwolnienia się.

89. Data: 2011-02-06 00:10:41

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message news:iikopc$as8$2@news.onet.pl...

> To po co obcych słuchasz? Zupełnie niepotrzebnie.

moze Twoim zdaniem. Rob wiec po swojemu. Odczep sie ode mnie.

i.

90. Data: 2011-02-06 00:11:02

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-06 01:08, glob pisze:

> Ta jego polka też uważa polskę za gówniany kraj

No to - z jaką Polką się ożenił, taką widzi Polskę na co dzień.

Ewa

Mity psychologii
Biedny vonBraun
Dziewczyny, uratujcie Chrystusa !