POMOCY

1. Data: 2003-02-25 08:37:51

Temat: POMOCY
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

proszę o pomoc w być może nietypowej sprawie, ale bardzo dokuczliwej i
nieprzyjemnej. Może znajdzie się jakiś lekarz znający się na rzeczy?
Dokuczają mi czasem (nieczęsto na szczęście) w nocy (i tylko w nocy) skurcze
odbytu. Budzę się zawsze przy tym bo bardzo boli. Tak jak czasem łapie
skurcz np. podudzia, tylko z tym można sobie poradzić, podciągając stopę,
tak mi dokucza skurcz odbytu. Dziś w nocy trwało to ok. 15 minut, naprawdę
bardzo się wymęczyłam.jak sobie z tym radzić? czy zwykłe środki rozkurczowe
typu no-spa pomogą. I dlaczego tak się dzieje?
Ania