POMOCY !

1. Data: 2003-07-12 07:44:06

Temat: POMOCY !
Od: "M@rza" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co mozna robic po ukonczeniu studiow na kierunku matematyka, specjalnosc -
matematyczne metody w informatyce i ekonomii??? (Dostalam sie na
Politechnike Slaska)

2. Data: 2003-07-12 08:03:06

Temat: Re: POMOCY !
Od: Sławomir Żaboklicki <z...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sądząc po tytule możesz robić wszystko.
Dużo zależy od tego, ile tej informatyki będziesz miała.
Generalnie studia matematyczne kształcą nauczycieli.
Ponieważ nie jest to mocno oblegany kierunek, to wymyslają
różne specjalizacje.
Ale tak na prawdę liczy się nie jakość Twojego dyplomu, ale Twoja
jakość.
Studia to nie zawodówka. Dają podstawy teoretyczne, umiejętność
szybkiego uczenia się. Dzięki temu możesz zaadoptować się do
każdych warunków.
Pozdrawiam
SZ

3. Data: 2003-07-12 10:46:41

Od: "Joya" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

M@rza wrote:
> Co mozna robic po ukonczeniu studiow na kierunku matematyka,
> specjalnosc - matematyczne metody w informatyce i ekonomii???
> (Dostalam sie na Politechnike Slaska)

Ja właśnie jestem po tym kierunku i uczę w szkole :)))

Pozdrawiam
***Agata***

Niezdany minowany
dyslektyk a matura