POMOCY RATUNKU !!!

1. Data: 2004-01-19 09:59:34

Temat: POMOCY RATUNKU !!!
Od: a...@t...pl (Motyll) szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

Jestescie moja ostatnia deska ratunku !!!!
Poszukuje usilnie materialow potrzebnych mi do napisania pracy na
temat

konserwanty w preparatach kosmetycznych - za wszelkie informacje
bede dozgonnie wdzieczna !!!

serdecznie pozdrawiam - Agi

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

2. Data: 2004-01-20 00:04:30

Temat: Re: POMOCY RATUNKU !!!
Od: "Wojtek G. \(Wojtex\)" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Motyll" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> temat
>
> konserwanty w preparatach kosmetycznych - za wszelkie informacje

Witaj.
Nie mam tego za wiele, ale może się przyda. Przede wszystkim nie napisałaś
na jakim poziomie szukasz wiadomości - czy piszesz referat w liceum,
czy masz przedstawić bieżący przegląd wiadomości na specjalizacji
kosmetologia wydz. farm. ;) . Stosuje się
Przeciwutleniacze:
- tokoferole czyli witaminy E (jest kilka podobnych związków)
- estry kwasu askorbowego (czyli witaminy C) najczęściej palmitynian
i mirystynian
- butylohydroksytoluen (BHT)
- butylohydroksyanizol (BHA)

Środki konserwujące o aktywności przeciwdrobnoustrojowej:
- p-hydroksybenzoesan metylu
- p-hydroksybenzoesan propylu
- p-chloro-m-krezol ( to już chyba rzadko)

to tyle na dziś, pora spać
Dobranoc

Wojtex

materiały certyfikowane w chemii analitycznej
[praca] zatrudnie magistra farmacji
sassafras oil
Poproszę coś na kaszel oraz wózek inwalidzki dla babci
!PILNE!