POMOCY!!!! TRADZIK

1. Data: 2002-12-27 16:48:10

Temat: POMOCY!!!! TRADZIK
Od: "Joasia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam26 lat i od kilku lat zmagam sie z tradzikiem, mam cere mieszna i w
okolicach nosa i na brodzie tworza sie pryszcze. Nie jest to jakas b
zaawansowana forma tradziku, ake mimo to bardzo dokuczliwa.
Mam dosc!!!Dbam o cere, uzywam odpowiednich kosmetykow, bylam u setki
lekarzy i nic:((((
Teraz biore hormon Diane 35, ktory daje czesciowa poprawe, jednak tylko
wtedy, gdy biore antybiotyk rownoczesnie np. Unidox jest zupelna poprawa i
nie mam tradziku, gdy odstawie antybiotyk wszystko powraca:(((
Stosuje rowniez masci, zele itd.
Ratunku, czyv mozna cos zrobic????
Kiedys chodzilam na naswietlania i mialam tez autoszczepionke i wszystko do
d:((((
Prosze o porade, co robic by zwalczyc skutecznie tradzik.
Pozdrawiam, Joasia

2. Data: 2002-12-27 23:34:32

Temat: Re: POMOCY!!!! TRADZIK
Od: "Jasiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leczysz miejscowo (nadtlenek benzoilu, np. benzacne na noc, Lubexyl do
mycia, jakiś antybiotyk -Dalacin T, Zineryt, albo chemioterpetyk z
estrogenem - Aknefug) ?
Jeśli to lekka postać trądziku, to spróbuj benzacne 10%, nie odstawiając na
razie hormonów ani antybiotyków.
Na mnie działa (-ło, trochę teraz lepiej)

--
Jasiek
a...@p...onet.pl

Wypadanie włosów a pigułki