gazon

1. Data: 2000-03-15 08:31:26

Temat: gazon
Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos ma jakis pomysl skad tanio zdobyc gazon (taka duuuuuuuuuuuza
donice). Moze byc bez dna, ale musi byc trwala (nie plastykowa),
estetyczna i w miare lekka (nie posiadam dzwigu). Problem jest w tym, ze
moje gospodarstwo jest dosc czesto nawiedzane przez silne wiatry i
trzeba z czegos zrobic w miare szybko zaslone w okolicach lawek w
kawalku "rekreacyjnym" (nie kazdy lubi jak mu kielbase z talerza i piane
z piwa zdmuchuje). Staram sie sadzic drzewka i krzaczki ale to troche
malo, poza tym moznaby je zasadzic w powiedzmy metrowej wysokosci
gazonie (bez dna....) i od razu byloby wyzej. Oczywiscie musi toto byc
estetyczne (jakbym chcial nieestetyczne to bym postawil murek betonowy).
Zastanawiam sie nad wymurowaniem czegos z cegly, ale nie przepadam za
takimi pracami...

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

2. Data: 2000-03-15 08:32:12

Temat: Re: gazon
Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

poprawka
NIE GAZON TYLKO KASETON OCZYWISCIE
--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

3. Data: 2000-03-15 08:34:39

Temat: POPRAWKA KASETON Re: gazon
Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

4. Data: 2000-03-15 09:03:21

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Szmit wrote:
> [...]
> moje gospodarstwo jest dosc czesto nawiedzane przez silne wiatry i
> trzeba z czegos zrobic w miare szybko zaslone w okolicach lawek w

Moze sprowadz skads belki drewniane i z tego zbuduj. Bedzie i trwale i
estetyczne i murowac nie bedziesz musial. Oczywiscie nie mam tu na mysli
podkladow kolejowych ;-)

--
Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba e-mail: k...@r...pl

5. Data: 2000-03-15 09:05:29

Od: g...@p...com.pl (Jarek Grzelak) szukaj wiadomości tego autora

A moze ten betonowy murek nie jest takim zlym pomyslem jesliby okleic go
plytkami klinkierowymi (bedzie ladnie wygladal jak z cegiel, ale z nich nie
bedzie), albo jeszcze lapiej wybudowac betonowa donice i tez okleic w/w.
Bedzie ladnie, bedzie murek, beda drzewka (czy cos tam). Tak sobie teraz
wykombinowalem, ze u mnie tez by sie toto przydalo.
pozdrowka
Jarek

--
Internetowe Forum Dyskusyjne - http://www.newsgate.pl

6. Data: 2000-03-15 20:04:05

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A niektórzy wyrzucają płaskie kamienie....

--
Pozdrowienia
p...@r...pl

7. Data: 2000-03-16 15:22:20

Od: "jerz" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie, podaj namiar.
Pozdrawiam, jerz.

8. Data: 2000-03-17 11:11:04

Temat: Odp: POPRAWKA KASETON Re: gazon
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Szmit" <M...@m...iw.lodz.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Maćku, a może zwykły kwietnik.
Wprawdzie, brzmi to bardzo pospolicie...
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

nasiona na kiełki???
polecam ksiazke