POSTINOR...

1. Data: 2001-11-29 22:12:18

Temat: POSTINOR...
Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam pytanko: Po "awarii" (niech zyje Durex...) - po ok. 1,5 godz. moja
partnerka zazyla jedna tebletke a po 8 godzinach - druga tabletke.
Czy to srodek pewny w 100% ??? Czy kogos z Was zawiodl ???

Pozdro
Negatyw

2. Data: 2001-11-29 22:24:59

Temat: Re: POSTINOR...
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9u6brk$2qb$3@sunflower.man.poznan.pl>, n...@s...pl
says...
> [...]
> partnerka zazyla jedna tebletke a po 8 godzinach - druga tabletke.
> Czy to srodek pewny w 100% ??? Czy kogos z Was zawiodl ???

Niezbyt pewny.

3. Data: 2001-11-29 22:26:50

Od: "Tichy" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a po co 2 tabletki? jedna tabletka wystarczy
dwie to niepotrzebne obciazenie
organizmu
pozdrawiam

4. Data: 2001-11-30 14:28:37

Od: "Axon" <a...@p...rpl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedzmy ze jest wystarczajaco pewny i raczej dla pewnosci , o ktora
przeciez chodzi bralbym 2 tabletki. Unikac wielokrotnego stosowania.

5. Data: 2001-11-30 15:09:01

Od: "Maciej Strzelecki" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> Czy to srodek pewny w 100% ??? Czy kogos z Was zawiodl ???

W moim przypadku kiedys dawno temu zadzialal po 4,5 godziny.
(tyle czasu potrzebowalem zeby go zalatwic bez recepty o 1 w nocy) :(

ciuSma

6. Data: 2001-11-30 15:49:51

Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tichy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

> a po co 2 tabletki? jedna tabletka wystarczy
> dwie to niepotrzebne obciazenie
> organizmu

Info glosi, ze 1 tabletka wystarczy gdy zostanie podana do 1 godziny po
awarii. Dla bezpieczenstwa wiec, zazyla druga.
Stosujemy to oczywiscie TYLKO w awaryjnych sytuacjach. Robi z organizmu
salatke, ale poki co jest ok...

Pozdro
Negatyw

7. Data: 2001-11-30 15:51:02

Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Niezbyt pewny.

A co (ogolnie dostepnego w polskich aptekach) polecasz wzamian
???????????????????
Podobo POSTINOR jest na 1 miejscu listy przebojow w tej dziedzinie.

Pozdro
Negatyw

8. Data: 2001-11-30 18:15:10

Od: "Virge" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
(...)
> Stosujemy to oczywiscie TYLKO w awaryjnych sytuacjach. Robi z organizmu
> salatke, ale poki co jest ok...
(...)

Mam pytanie, czy nie lepiej by bylo dla organizmu twojej pani i dla wszej
psychiki, gdyby twa kobietka brala tabletki antykoncypcyjne, niz
rozregulowywala tak czesto swoj organizm???

Pozdrawiam
Virge

9. Data: 2001-12-02 14:46:13

Od: "Negatyw" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Virge" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

> Mam pytanie, czy nie lepiej by bylo dla organizmu twojej pani i dla wszej
> psychiki, gdyby twa kobietka brala tabletki antykoncypcyjne, niz
> rozregulowywala tak czesto swoj organizm???

No wiec wyobraz sibie, ze bierze od wielu miesiecy. Problem, w tym, ze
podczas Jej pobytu w szpitalu i koniecznosci przyjmowania (kroplowka)
szeregu antybiotykow, skutecznosc dzialania MINISISTONU zostala obnizona -
wskutek interakcji z antybiotykami. Ze wzgledu na wywrocenie watroby
(wskutek dosc duzej dawki antybiotykow) na lewa strone, ginekolog
zaproponowal odstawienie MINISISTON-u na miesiac albo dwa. Stad cale
zamieszanie... Czy teraz wszystko jest juz jasne ???

Pozdro
Negatyw

10. Data: 2001-12-02 18:42:21

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaproponowal odstawienie MINISISTON-u na miesiac albo dwa. Stad cale
> zamieszanie...   Czy teraz wszystko jest juz jasne ???

Nic nie jest jasne. A dlaczego , jezeli juz zdecydowaliscie sie na pozycie, nie
uzytego innego srodka antykoncepcyjnego (albo lepiej = dwoch).
Odstawianie Ministronu tez wydaje sie do zakwestionowania. Bo co w zamian za
to ?

Pozdrawiam

dradam

Szczepionka Euvax B - pytanie
gdzie może spędzić czas pacjent chory na raka?(sanatorium?, inny ośrodek?)
Czasopismo dla stomatologow
Urlopy maciezynskie - jak to jest
Bole glowy