POZNAŃ-wystawa

1. Data: 2003-12-02 18:23:36

Temat: POZNAŃ-wystawa
Od: "Monika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W imieniu Eli Żylińskiej piszę co następuje:

Dnia 13 grudnia o godzinie 17.00 Dom Kultury "Stokrotka" zaprasza na wystawę
rękodzieła ludowego, pod hasłem:" Z kuferka Babuni...", oraz na spotkanie
miłośników robótek.
Dom Kultury mieści się na ulicy Cyniowej 11 na osiedlu Kwiatowym w
Poznaniu...tel.: 8671919
Serdecznie zaprasza wszystkich z Poznania oraz okolic..

Pozdrawiam Monika z Poznania

P.S.
Gdyby ktoś nie wiedział jak dojechać, służę pomocą...proszę pisać na priv
Monika