PROPOZYCJA DLA SZYJĄCYCH !!!

1. Data: 2002-05-16 11:41:41

Temat: PROPOZYCJA DLA SZYJĄCYCH !!!
Od: <e...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Przeglądam już od jakiegoś czasu grupę i zauważam brak tematu szycia. Nie wiem,
czy jest to jakaś "obowiązkowa tendencja", żeby ograniczać się do haftowania,
czy może przypadek.

W każdym razie - SZYCIE TO WEDŁUG MNIE TEŻ ROBÓTKI RĘCZNE jak najbardziej.
Chciałam więc zapytać o co chodzi :)

Pisałam już z tymi paroma osobami, które udało się znaleźć i namawiam inne
do "ujawnienia się" ;)

Świta mi pomysł, żeby stworzyć też dla szyjących jakieś ogólnodostępne miejsce,
gdzie można by się wymieniać wykrojami oraz radami, ale nie wiem, czy się za to
brać, bo nie wiem, jaki byłby odzew.

CO WY NA TO ? :))

Czekam na odpowiedzi (miejmy nadzieję, że jakieś będą)

Dzięki i pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2002-05-16 11:47:23

Temat: Re: PROPOZYCJA DLA SZYJĄCYCH !!!
Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@t...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...onet.pl...

> W każdym razie - SZYCIE TO WEDŁUG MNIE TEŻ ROBÓTKI RĘCZNE jak najbardziej.

Wg Krajowej Komisji Artystycznej i Etnograficznej szycie na maszynie, gdy
material sie prowadzi rekami, w odroznieniu od maszyn robiacych wszystko od
A-Z, to takze rekodzielo.

> Czekam na odpowiedzi (miejmy nadzieję, że jakieś będą)

Choc to marny odzew, to jednak odzew ;-)

Ilona (Krakow)

1. Data: 2002-05-16 12:10:11

Od: <e...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Choc to marny odzew, to jednak odzew ;-)

Dzięki :)

Ewa (Gdańsk)

1. Data: 2002-05-16 14:04:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 16 May 2002 14:10:11 +0200, <e...@t...net.pl> wrote:

>Dzi?ki :)
>
>Ewa (Gda?sk)

ja tez szyje...po ang te wszystlkie robotki to needlework czyli
to co igla czy drutami

w tej chwili wlasnie skracam, zwezam, kombinuje cala kupe szmat
letnich, co sukcesywnie czekaly na moje zlitowanie!!

Krysia

P.S. To powyzej stanowi odzew!
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!

1. Data: 2002-05-16 23:26:59

Temat: Propozycja dla szyjacych
Od: "Maria Stewart" <M...@t...com.au> szukaj wiadomości tego autora

<e...@t...net.pl> wrote in message
> [...]
> brać, bo nie wiem, jaki byłby odzew.
>
> CO WY NA TO ? :))
>
> Czekam na odpowiedzi (miejmy nadzieję, że jakieś będą)

Ja tez szyje wszystko ubrania dla siebie i rodziny patchworki quilty a teraz
przymierzam sie do haftu na maszynie. ale widze problem z wymiana wykrojow.
Jak ktos zauwazyl jak to zeskanowac. Rady owszem. Grupa robotki sie
rozwinela ze wzgledu na wymiane wzorow tak mysle Maria

1. Data: 2002-05-17 06:55:34

Od: <e...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja tez szyje...po ang te wszystlkie robotki to needlework czyli
> to co igla czy drutami

NO WLASNIE ! :)

> w tej chwili wlasnie skracam, zwezam, kombinuje cala kupe szmat
> letnich, co sukcesywnie czekaly na moje zlitowanie!!

ja mam to samo od jakiegos miesiaca :)
Fajnie ze sie odezwalas :)

mysle,ze trzeb jeszcze troche poczekac, a potem mozna zaczac cos kombinowac, bo
chyba fajnie by bylo powymieniac sie tym, co kto ma :)

A spotkalas sie kiedykolwiek na sieci z jakas strona zawierajaca wlasnie
wykroje?

> Krysia

Ewa

> P.S. To powyzej stanowi odzew!

OK :))

1. Data: 2002-05-17 09:18:55

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:3ae7euklmja9dqtb7nl3rlvhupravvir13@4ax.com...
(...)
> w tej chwili wlasnie skracam, zwezam, kombinuje cala kupe szmat
> letnich, co sukcesywnie czekaly na moje zlitowanie!!

Zeszczuplałaś, krócej się bedziesz nosić niż w zeszłym roku? :-)

Pozdrawiam Krycha

1. Data: 2002-05-17 11:33:53

Temat: Re: Propozycja dla szyjacych
Od: "Anka Sekulska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak ktos zauwazyl jak to zeskanowac. Rady owszem. Grupa robotki sie
> rozwinela ze wzgledu na wymiane wzorow tak mysle Maria

Jakie patchworki, jakies zdjecia, cos tego, bo ja tez szyje patchwork
(czytaj slownie pierwszy).

sekutnica (Warszawa)

1. Data: 2002-05-19 05:50:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

nie bylo mnie dwa dni - cudo wystawa, wydalam nieprzyzwoita ilosc
pieniedzy, w bagazniku zakamuflowalam lupy, bo dzieci oba
(starsze wiytuje stara matke ;)) ) by padly trupem jakby
zobaczyly ile ja tego kupilam...teraz, z braku miejsca na
przechowywanie musze szyc patchworki...najwiecej miejsca zajely 4
czy 5 workow, no WORECZKOW wsadu do srodka kolderki - taka a la
watolina - wloknina sie to nazywa. na wystawie bylo tanie....

co do wykropjow...nigdy sie nad tym nie zastanawialam...tu sa
popularne kupowane luzem wykroje. POTWORNIE drogie. producent to
Burda i McCalls...moze na sttronie McCalls beda jakies wskazowki
gdzie co jak. wiem ze na ich stronie z patchworkiem maja i lekcje
i darmowe wzroy. popatrze jak ochlone...no i jedno dziecko
pojedzie nazad dwo swojego domku :(((

P.S. Sorki, ze to na gorze, nad postem, lapie mnie chyba katar
sienny, to i koncentrowac sie nie potrafie

1. Data: 2002-05-19 05:52:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Zeszczuplałaś, krócej się bedziesz nosić niż w zeszłym roku? :-)
>
>Pozdrawiam Krycha

nienienienienienie..az TAK dobrze to nie ma...to sa szmaty nabyte
metoda kupna, wiekszosc w szmateksach:)

Krysia

P.S. Kontrastowo, wsrod tej kupy szycia sa rzeczy ze szmateksu za
Ł 2- 3 jak rowniez b yly spodnie za...Ł40 malo wybredna jestesm
;))

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsgroups.com The #1 Newsgroup Service in the World!

koraliki