PRZEDZIORY - boja sie ciemnosci?

1. Data: 2003-08-11 10:57:38

Temat: PRZEDZIORY - boja sie ciemnosci?
Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Czy u Was tez tak jest, ze na roslinach znacznie oddalonych od okna
(czyt.: w glebokim cieniu) nie ma wogole przedziorow albo jest ich tyle
co nic w porownaniu z innymi roslinami? Nie jest to kwestia tego, ze
moze roslnka im nie pasuje, bo jak kiedys stala blizej swiatla, to byla
stale nimi oblepiona.
Wlasnie licze straty po mojej parodniowej nieobecnosci.... SPRZEDAM
FARME PRZEDZIOROWA. TANIO! ;)

Pozdrawiam,
robal.

2. Data: 2003-08-11 13:16:21

Temat: Re: PRZEDZIORY - boja sie ciemnosci?
Od: "Bogdan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Czy u Was tez tak jest, ze na roslinach znacznie oddalonych od okna
> (czyt.: w glebokim cieniu) nie ma wogole przedziorow albo jest ich tyle

Witam!
Byc moze jest tam wieksza wilgotnosc powietrza a przedziory bardziej lubia
suche .
Nie chce nawet za darmo :-).
Pozdrawiam!
Bogdan Szyba
GG 169464

3. Data: 2003-08-11 17:59:03

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> SPRZEDAM FARME PRZEDZIOROWA. TANIO! ;)

Może chodzi o to, że rośliny słabiej rosną i dzięki temu nie są takie
smaczne?

Dawniej bywały takie pchle cyrki. Być może pomysł do wykorzystania?

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2003-08-12 08:03:27

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Bogdan wrote:
> Byc moze jest tam wieksza wilgotnosc powietrza a przedziory bardziej lubia
> suche .
Nie jest, akurat w tym miejscu jest taka sama. Jedyna roznica, to
wlasnie mniej swiatla.

> Nie chce nawet za darmo :-).
A moze jednak... Dorzuce troche ziemiorek w ramach promocji ;)

Pozdrawiam,
robal.

5. Data: 2003-08-12 08:05:40

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Basia Kulesz wrote:
> Może chodzi o to, że rośliny słabiej rosną i dzięki temu nie są takie
> smaczne?
Ta roslina dalej od swiatla rosnie teraz wlasnie lepiej, niz jak byla
blizej okna - widac tak lubi.

> Dawniej bywały takie pchle cyrki. Być może pomysł do wykorzystania?
Za duzo roboty z tresura :] A rozleniwilo sie moje ja w tej japanisowej
saunie.... Ale mozemy zalozyc spole: ja dostarczam zwierzaki, a Ty je
tresujesz ;) Podzial zyskow do uzgodnienia.

Pozdrawiam,
robal.

6. Data: 2003-08-12 08:43:09

Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Gamon'" <r...@g...pl> napisal w wiadomosci

> Za duzo roboty z tresura :] A rozleniwilo sie moje ja w tej japanisowej
> saunie.... Ale mozemy zalozyc spole: ja dostarczam zwierzaki, a Ty je
> tresujesz ;) Podzial zyskow do uzgodnienia.

Hm, jedyne, co mi odpowiada w tej propozycji, to ostatnie zdanie:-)

Pozdrawiam, Basia.

gleba o roslinki
Jak zrobic trawnik?
kosiarka
Jakie krzaki iglaste w ogrodku skalnym ?
Jakie krzaki iglaste w odrodku skalnym ?