PRZYZNAJĘ SIĘ

1. Data: 2004-05-07 09:19:51

Temat: PRZYZNAJĘ SIĘ
Od: "Gangol" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyznaję się, jestem głupi, a Ona mnie nie kocha...

1. Data: 2004-05-07 12:22:08

Temat: Re: PRZYZNAJĘ SIĘ
Od: Marcin Maj <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gangol wrote:
> Przyznaję się, jestem głupi, a Ona mnie nie kocha...

Oto klarowny, sensowny i pobudzający do myslenia post.
Uzytkownik Ana będzie zachwycony.

--
_________________Linux_registred_user_#352462_______
_____________

1. Data: 2004-05-07 13:54:57

Od: "shadowofdarknes" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gangol" :

> Przyznaję się, jestem głupi, a Ona mnie nie kocha...

To że ona Cię nie kocha to nie znaczy że jesteś głupi !

1. Data: 2004-05-07 14:31:19

Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Maj <j...@o...pl> napisał(a):

> Oto klarowny, sensowny i pobudzający do myslenia post.
> Uzytkownik Ana będzie zachwycony.

W porównaniu z tym , co Ty z siebie wydaliłeś w innym wątku- i owszem.
Przynajmniej Gangol , w przeciwieństwie do Ciebie, potrafił w niego tchnąć
powiew życia.
Zachwycony Ana

1. Data: 2004-05-08 20:14:42

Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może kocha tylko ty z powodu tego, że jestes głupi źle to odczytujesz?!
A może Ty nie jestes głupi a ona kocha?!
Jeannette

1. Data: 2004-05-08 20:33:45

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gangol:
> Przyznaję się, jestem głupi, a Ona mnie nie kocha...

Kochac glupca jest bardzo ciezko - latwiej juz w kopalni
pracowac po 12 godzin na dobe niz kochac glupca.
Chcialbys np aby Twoja corka kiedys miala tak ciezkie zycie?

Jesli jestes glupi to lepiej dla niej ze Cie nie kocha. :))

--
Czarek

1. Data: 2004-05-08 21:04:03

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Gangol:

Czujesz się głupi, bo myślisz, że Ona Cię nie kocha.
Ona jako kobieta sama nie wie, czy Cię kocha, czy nie. Inna logika, nie do
pojęcia przez faceta.
Człowieku jest wiele ciekawszych rzeczy w życiu, niż zastanawianie się czy jest
się głupim, czy nie.
Jeśli to kobieta nie dla Ciebie to ciesz się i raduj, bo masz szansę trafić na
Tę właściwą.
Najgorsze to na siłę udowodnić, że to właśnie jest TA WŁAŚCIWA kobieta. Jeśli
tak się dzieje to jest to dowód, że to nie ona.

(Wpadłem z innej grupy, nie jestem pewien czy pisze na temat, ale pozdrawiam)
Bye
Albeo

1. Data: 2004-05-11 15:34:22

Od: "Magda" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gangol" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Przyznaję się, jestem głupi, a Ona mnie nie kocha...

Trudno mi ocenić, czy jestes głupi, czy nie, ale wydaje mi się, że ludzie
głupi nie maja na tyle samokrytycyzymu, aby móc sie do tego otwarcie
przyznac. Takie wyznanie w Twoich ustach chyba jednak swiadczy, ze nie
jesteś całkiem głupi. Nieco wiecej optymizmu i wiary w siebie!!!

Co do Jej miłości głosu nie zabieram, bo nie wiem. Nie znam jej.

Pozdrawiam
Madzia

Nerwica, bezsenność, lęk, stres...
Komunikacja głosowa czy tekstowa?