PSPHOME - aktualności

1. Data: 2003-10-10 18:47:43

Temat: PSPHOME - aktualności
Od: "psphome" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Grupowicze!

Serwis działa!:)). Niestety przez cały tydzień trwała przerwa w jego
widoczności. Trudno nam przepraszać za cokolwiek, gdyż - psphome
nie jest serwisem komercyjnym, a wszystkie wysiłki zespołu redakcyjnego
są czynione wyłącznie z naszej dobrej i nie przymuszonej woli, na zasadzie
"co możesz zrobić, to zrób - i nic więcej".
Dlatego dziękujemy za wysiłek firmy HTC, która będąc tak samo jak
psphome unieruchomiona przez ten tydzień - usprawniła w końcu domenę.

Zapraszamy więc do serwisu.

Najbardziej interesująco wyglądają statystyki września, a w nich planetarium
ze szczególnego rodzaju gwiazdą - absolutnym rekordzistą ilości postów
w całej dotychczasowej historii grupy. Interpretację zostawiamy oczywiście
wszystkim zainteresowanym http://www.psphome.htc.net.pl/planetarium.html
zachęcając do skorzystania z opcji "Respondenci".

Wykresy proste dostępne w dziale http://www.psphome.htc.net.pl/statystyki.html
pokazują trendy jakim grupa, chcąc nie chcąc, się poddaje.

Wykresy słupkowe "50 PSP", dają obraz trzech ostatnich miesięcy aktywności grupy.

Statystyki dynamiczne to kombajn dla szczególnie dociekliwych. Można tam
zobaczyć każdego z 200 aktywnych grupowiczów z osobna i to w dowolnym
okresie z ostatnich 12 miesięcy, a nawet łącznie w rozbiciu na każdy z 12 miesięcy
http://www.psphome.htc.net.pl/stat_jeden.html

Konstrukcja wykresów dynamicznych wymaga wczytania do pamięci komputera
danych bazowych, co trwa kilkanaście sekund. Wczytywanie danych odbywa się
przy "martwym ekranie". Prosimy więc o cierpliwość - raz wczytane dane będą już
dostępne bez przestojów. Proponujemy zacząć od ustawienia domyślnego.

Zapraszamy do urozmaicania własnych prezentacji a Alei, gdzie można
bez ograniczeń eksponować to, co uważa się za cenne i charakterystyczne
dla siebie: poezje, opowiadania, dzieła sztuki, próbki artystyczne, zdjęcia...
Serwis psphome gorąco wspiera wszystkich ludzi twórczych, zachęcając
do prezentowania wszystkiego co uznają za stosowne i co może zainteresować
innych.

zespół redakcyjny
~~~
p...@p...onet.pl
http://www.psphome.htc.net.pl

1. Data: 2003-10-10 19:55:08

Temat: Re: PSPHOME - aktualności
Od: psphome <p...@p...onet.pl> (serwis www grupy pl.sci.psychologia) szukaj wiadomości tego autora

Witajcie UGD:)

Redakcja psphome poszukuje osoby/osób (użytkowników psp)
chętnych do podjęcia się opieki nad stroną
Linki ( http://www.psphome.htc.net.pl/linki.html ), oraz stroną
Złote Myśli ( http://www.psphome.htc.net.pl/zlote_mysli.html )

Jeśłi jest ktoś, kto będzie wybierał "złote myśli grupowiczów psp"
- stworzymy taką kategorię i nie ma przeszkód - można działać.

Liczymy na osoby, które potraktowałyby te strony jak swoje własne.
PSPhome jest serwisem niekomercyjnym, jednak w zamian za opiekę,
oferujemy spore profity w postaci satysfakcji z efektu dobrze
wykonanej pracy, oraz uznanie gości oglądających i korzystających
ze strony.:)
Publiczne ujawnienie nicka grupowego pozostawiamy do wyboru.
Jednak "klucze" wręczymy tylko osobie znanej na grupie.

Nie są wymagane żadne specjalne umiejętności techniczne.
Opieka realizowana byłaby poprzez prosty panel administracyjny,
na stronie internetowej.

pozdrawiamy i czekamy na zgłoszenia,
na grupie lub na adres redakcji.

zespół redakcyjny
p...@p...onet.pl
http://www.psphome.htc.net.pl

1. Data: 2003-10-11 09:10:42

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "psphome (serwis www grupy pl.sci.psychologia)"

> [...]
>
> Nie są wymagane żadne specjalne umiejętności techniczne.
> Opieka realizowana byłaby poprzez prosty panel administracyjny,

Coś mi tu jednak śmierdzi :o)
Wiadomą jest rzeczą, że "popularne" adresy mają swoją cenę,
więc za stworzenie strony która jest czytana "masowo" ktoś
zapewne bierze jakieś pieniądze wynikające np. z rozliczeń
dostępu do serwerów + ewentualne reklamy.
Oferta wasza brzmi więc w tym kontekście tak:
"szukamy "jelenia" który za darmo (satysfakcję)
podejmie się prowadzenia strony - przez co przyczyni się
aby "ktoś" dostał kasę."

ponadto warunki personalne jakie proponujecie, by typowaniem
"złotych myśli grupowiczów psp" - zajmowała się jedna/kilka
(znana na grupie) osoba to subiektywny surrealizm bowiem
to co ja np. uznam za złotą myśl wcale nie będzie złotą myślą
dla Kowalskiego i odwrotnie. :-)

Moim zdaniem strona "złote myśli psp" ma sens tylko wówczas,
gdy każdy z użytkowników ma możliwość wyciąć jakiś dowolny
fragment z posta innego grupowicza (lub własnego posta)
i umieścić go na stronie będź to tematycznej bądź to personalnej
z zachowaniem podpisu autora i adresu dostępowego do źródła.
Redaktor prowadzący taki dział miałby mozliwość przemieszczać
te linki które uzna za "mydlące" - do zakładki "Śmieci" :-)

PS. choć sam pomysł w sobie jest ciekawy bowiem z rozmów
prowadzonych na psp wyławiana byłaby kwintesencja MYŚLI
to niestety ja czyli ksRobak nie mogę się tego podjąć z uwagi
na ograniczenia CZASOWE (po prostu skończyła mi się laba). :-(
\|/
re:

1. Data: 2003-10-11 18:18:41

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" w wiadomości news:bm8hdv$9ms$1@inews.gazeta.pl napisal(a):

> Coś mi tu jednak śmierdzi :o)

A myles sie dzisiaj? :->

> za stworzenie strony która jest czytana "masowo" ktoś
> zapewne bierze jakieś pieniądze wynikające np.
> z rozliczeń dostępu do serwerów + ewentualne reklamy.

Wlasnie - sa jakies rekalmy? Bo ja prawde mowiac ich nie zauwazylem. A
skoro nie reklamy to w jaki sposob jeszcze mozna na czyms takim zarobic?

> Oferta wasza brzmi więc w tym kontekście tak:

Pod warunkiem, ze masz racje co do czerpania zyskow z tej dzialalnosci. Ja
mam w sumie ciasny rozumek (a dzisiaj juz wogole) wiec nie bardzo moge
dociec jak mialoby sie to odbywac.

> [...]
> (znana na grupie) osoba to subiektywny surrealizm bowiem
> to co ja np. uznam za złotą myśl wcale nie będzie złotą myślą

Co racja to racja, ale co z tym zrobic? Wszyscy maja redagowac dzial? A to
Ty nie wiesz, ze gdzie kucharek szesc tam nie ma co jesc? Natomiast w
ogloszeniu nie widzialem wytycznych jak prowadzacy dzial ma to dokladnie
robic. Gdy ja edytowalem stronke o Krawcowym Wierchu to zamieszczalem tam
np. rozne projekty identyfikatorow. Nie tylko te zrobione przeze mnie i
przeze mnie ocenione wysoko, ale te, ktore otrzymalem. MZ wiec rowniez w
tym przypadku autor ktory sie na dole pod pisze bedzie mial wolna reke w
tym jak to zorganizuje. Moze wybierac sam, moze zdecydowac sie na wskazania
innych. Ja tak robie na swojej stronie i jak na razie nikt sie nie skarzyl.
Najbardziej chyba na szate graficzna, ale ta sie niedlugo zmieni ;-)

> [...]
> Redaktor prowadzący taki dział miałby mozliwość przemieszczać
> te linki które uzna za "mydlące" - do zakładki "Śmieci" :-)

Przejrzalem jeszcze raz ogloszenie i nie widzialem nigdzie slowa, ktore by
cos takiego zabranialo. Tam mowa jest o opiece nad dzialem! To co napisales
powyzej moze wchodzic w zakres tej opieki przeciez. Jakby nie bylo ktos
musi nad tym co przychodzi panowac - aby nie pojawialy sie glupie bledy
edycyjne, aby nie pojawialy sie duble, aby nie bylo tego za duzo (od tego
jest http://deja.com i dzial postow wybranych). Taki "admin". Cenzora? Z
tym juz mi sie nie chce dyskutowac bo to MZ jest szukanie dziury w calym.

> to niestety ja czyli ksRobak nie mogę się tego podjąć z uwagi
> na ograniczenia CZASOWE (po prostu skończyła mi się laba). :-(

Ja jestem w tej samej sytuacji. Ledwo sie wyrabiam z aktualizacja wlasnej
strony, a musialbym ja jeszcze oprogramowac (glownie wlasnie "zlote mysli")
:-(

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-10-11 18:55:28

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <o...@o...pl>

> Ja jestem w tej samej sytuacji. Ledwo sie wyrabiam z aktualizacja
> wlasnej strony, a musialbym ja jeszcze oprogramowac (glownie
> [...]

Stworzenie strony która mogła by wykroczyć poza zasięg stałych
i okresowych uczestników GD psp
(a więc tej ok.100 grupowiczów)
to było by dość ambitne przedsięwzięcie
ale konieczne są co najmniej trzy rzeczy
"złote myśli", chęci i CZAS :-)
\|/
re:

1. Data: 2003-10-11 19:01:44

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" w wiadomości news:bm9jn2$8dd$1@inews.gazeta.pl napisal(a):

> [...]
> to było by dość ambitne przedsięwzięcie ale konieczne
> są co najmniej trzy rzeczy "złote myśli", chęci i CZAS :-)

Aha... Ty to masz jednak łeb!

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/