PWLR - nowa wersja.

1. Data: 2003-01-28 17:14:31

Temat: PWLR - nowa wersja.
Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupę,

Po krótkiej przerwie i chwili zaniedbania światło dzienne ujrzała
kolejna wersja Podręcznego Wykazu Leków Refundowanych.

Wykaz można pobrać z mojej strony domowej
http://www.komsta.net/teksty.php, lada dzień pojawi się również na
PoPoFarmie. Zmiany:

1. Całość jest złożona w systemie TeX/LaTeX, dzięki czemu dostępna jest
w 6 formatach: PDF, PS, DVI, TIFF, HTML i TXT.
2. Opracowanie złożono tym razem zwykłą czcionką i ma 156 stron
(poprzednio składałem mikroczcionką na 30 stron). Większość sygnałów od
użytkowników sugerowała zwiększenie fontu kosztem papieru.
3. Dodano indeks nazw międzynarodowych z odnośnikami do poszczególnych
stron wykazu.
4. Ze względu na przeniesienie wykazu do LaTeXa chwilowo nie będzie
wyszukiwarki online, niemniej pracuję nad nią.

Dziękuję jeszcze raz firmie DATUM za wyrażenie zgody na użycie bazy
danych do generowania wykazu.

Zapraszam!

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *