PYTANIA DO WALDIMA

1. Data: 2004-02-12 07:18:25

Temat: PYTANIA DO WALDIMA
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam pytanie: mój partner wyjechał na pół roku za granicę na staż, w
związku z tym postanowiłam odstawić tabletki, gdyż nie przewiduję aby były
mi potrzebne w celach antykoncepcyjnych, a poza tym chciałam się trochę
"oczyścić" z hormonów. Ale teraz nie wiem czy dobrze zrobiłam. Tabletki
brałam od wielu lat (były to Diane 35). Ja sama ma lat 38.
I drugie pytanie: czy nie jestem za stara na Diane ? :(
I trzecie pytanie: zanim powrócę znów do tabletek, chciałabym je dobrać
bardziej indywidualnie (czy to słuszne rozumowanie) czy w związku z tym
powinnam wykonać badania hormonalne i jak przekonać mojego ginekologa, aby
dał mi skierowanie na takie badania?

Ania

2. Data: 2004-02-12 19:03:38

Temat: Re: PYTANIA DO WALDIMA
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
tym
> powinnam wykonać badania hormonalne i jak przekonać mojego

Aniu... jesli zadajesz pytanie na grupie dyskusyjnej, to kierujesz je
do wszystkich...
jesli chcesz zadac je konkretnej osobie pisz do niej indywidualnie...
pytania dotyczace antykoncepcji najlepiej zadawac na forum dyskusyjnym
poswieconym tej tematyce, a mieszczacym sie pod adresem
http://forum.antykoncepcja.pl

ad1. jesli nie bedzie Ci potrzebna antykoncepcja i nie stosujesz
Diane-35 z innych wzgledow to decyzja sluszna
ad2. 38 lat? piekny wiek... rowniez na Diane-35...
ad3. tabletki dobiera sie na podstawie wywiadu i badania, biorac pod
uwage preferencje pacjentki.... profil hormonalny nie jest w tym
wypadku konieczny

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

3. Data: 2004-02-13 07:51:11

Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pytania dotyczace antykoncepcji najlepiej zadawac na forum dyskusyjnym
> poswieconym tej tematyce, a mieszczacym sie pod adresem

Sorry, rzeczywiście powinnam napisać konkretnie do Ciebie, a nie do całej
grupy. Tym bardziej więc dziękuję Tobie za odpowiedź a całej Grupie za
wyrozumiałość....

A.

Problemy z zatokami
elektrokonizacja