[PYTANIE SZYDEŁKO]Firanka

1. Data: 2004-09-24 08:11:54

Temat: [PYTANIE SZYDEŁKO]Firanka
Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym wydziergac sitakową firankę do kuchni, byłoby to po raz pierwszy w
historii mojego szydełkowania:-), dlatego mam pytanie jaką szerokość wziąć
pod uwagę? Tylko karnisza x 1??? Chyba tak, bo to przecież nie jest firanka
materiałowa. Mam wątpliowości, więc pomóżcie.
Ola/Warszawa

1. Data: 2004-09-24 10:57:17

Temat: Re: [PYTANIE SZYDEŁKO]Firanka
Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
firanka
> materiałowa. Mam wątpliowości, więc pomóżcie.

Szukaj po postem powitanie z dnia 21.09.2004r.
AnnaJ

1. Data: 2004-09-24 11:08:57

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukaj po postem powitanie z dnia 21.09.2004r.
> AnnaJ
>
> Aniu, dzięki. Odpowiedx była tuż tuż:-) a ja jej nie widziałam. Nie ma to
jak spostrzegawczość!!!
Przeczytałam i teraz się waham...Ta firanka miałaby być prezentem dla Mamy pod
choinkę.Już wybrałam włóczkę -jasnozielony melanż shenurka, tylko czy mi się
uda?

Ola

1. Data: 2004-09-24 12:04:27

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pod
> choinkę.Już wybrałam włóczkę -jasnozielony melanż shenurka, tylko czy mi

Zawsze trzeba próbować i całe zycie uczyć sie
Miłego robotkowania
Acha jeszcze jedno jak skonczysz to powiedz jak Ci wyszło bo to jednak wazne
spojrzenie z roznych stron.
Pozdrawiam AnnaJ.

1. Data: 2004-09-24 15:09:08

Od: "AnnaB." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Już wybrałam włóczkę -jasnozielony melanż shenurka, tylko czy mi się
> uda?

Olu, kupiłaś już tę snehurkę? Bo ja robiłam z kolorowej snehurki i ona
raczyła mi puszczać farbę :( Konkretnie był to zielony melanż i
niebieski melanż. Zostało mi jeszcze trochę tych nici i nie mam
ochoty więcej z nich robić. Natomiast białą snehurkę bardzo sobie
chwalę. Albo może jakoś utrwalić te kolory? Tylko jak?

Pozdrawiam!

Anna B. (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-09-24 16:13:09

Od: "honorek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Albo może jakoś utrwalić te kolory? Tylko jak?

moze octem?
--
Honorata Kulesza
h...@o...pl

1. Data: 2004-09-28 18:23:55

Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
firanka
> materiałowa. Mam wątpliowości, więc pomóżcie.

Niestety nie tylko karnisza ale najlepiej jak dodasz z każdej strony po 10cm
Zyczę miłego szydełkowania

1. Data: 2004-09-29 07:16:59

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Aniu!
> Nie, jeszcze nie kupiłam!!! I nie kupię chyba po Twojej "rekomendacji". Nie
wiesz nic na temat innych jedolitych kolorów, np 024 (krem)??? Ja co prawda
zrobiłam bieżnik ananasowy(ten ze strony tytłuowej z Moich Robótek czy też
Sabriny, niestety nie pamiętam)ze złotobeżowej (ślicznie wyszedł ale nie
prałam go jeszcze...)

Ola/Warszawa

1. Data: 2004-09-29 18:04:29

Od: "AnnaB." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czy też
> Sabriny, niestety nie pamiętam)ze złotobeżowej (ślicznie wyszedł ale

Olu, mam w szufladzie jeszcze beżową (chyba właściwie kremową) i taką
raczej bordową snehurkę. One nie puściły kolorów. Ale też kupowałam
te nitki jakieś cztery lata temu, albo i dalej, więc możliwe, że
obecnie fabryka stosuje lepsze utrwalacze. Ariadna przecież poprawiła
się pod tym względem znacznie.
Albo może trzeba je prać w czymś specjalnym, jakimś delikatnym
płynie. Bo ja to serwetki traktuję raczej tym, co mam pod ręką.
Przekonałam się jednak, że środek do prania też może mieć wpływa na
to, czy to cóś puszcza farbę, czy nie. Z octem jeszcze nie próbowałam.
Przy najbliższym praniu przetestuję.
Natomiast numerków nie pamiętam absolutnie. Wszystkie snehurki są
już bez tego, no, banderolek, czy jak to się tam zwie. Przy
jednobarwnej nitce, jeśli rzecz nie będzie zbyt często prana, to tak
szybko nie powinna stracić kolorów.
Ale skoro jeszcze nie kupiłaś, to może jakieś inne podobne? Chociaż
każda rzecz wystawiona na intesywne światło z czasem straci natężenie
koloru.
Bo tak w ogóle, to bardzo lubię snehurkę. Dziergam z niej cienkim
szydełkiem i serwetki wychodzą bardzo ładne.

Może ktoś poza mną ma jakieś doświadczenia z kolorowymi snehurkami? I
zechce się podzielić? Zwłaszcza kupowanymi ostatnio. Sama chciałabym
wiedzieć, czy coś się zmieniło.

Pozdrawiam!

Anna B. (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-09-30 10:20:14

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś poza mną ma jakieś doświadczenia z kolorowymi snehurkami? I
> zechce się podzielić? Zwłaszcza kupowanymi ostatnio. Sama chciałabym
> [...]
Ja już pisałam, że wydziergałam bieżnik z kolorowej ale nie prałam, więc nie
mam pojęcia, co się dzieje z kolorem. Wolałabym, żeby nic się nie działo, bo
to był prezent dla mamy! Jak tylko mama ją upierze, to dam znać, co pozostało
z pięknego złotobezowego kolorku!!!
Moge potwierdzić, że bardzo przyjaemnie dzierga się z niej serwetki. (ja
posługuje się szydełkiem nr 1,5).

Pozdrawiam
Ola/Warszawa

[xxx] poszukuję