Pachnący iglaczek na balkon

11. Data: 2007-05-21 09:01:40

Temat: Re: Pachnący iglaczek na balkon
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
news:f2rk8u$641$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czy nikt tej pani łopatologicznie nie napisze, że pomysł nietrafiony, bo
> żaden mały iglak nie pachnie na tyle silnie, żeby zapach się roznosił w
> pobliżu?

No przecież napisałem. :-))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

12. Data: 2007-05-21 09:11:44

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a):

> No przecież napisałem. :-))

No ale ktoś aluzji nie pojął :)))

Kaśka

http://kasia1433.googlepages.com/home

13. Data: 2007-05-21 11:15:19

Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> No przecież napisałem. :-))
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz
Gdzie?

z ciekawością

14. Data: 2007-05-21 11:25:35

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajetana_Kinga" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Gdzie?

Wyżej. :-))))
1. Jako jedyne rozwiązane postawionego problemu: perfumy ( no...., mogłaby
być jeszcze spreparowana odpowiednio szyszka kąpielowa albo gin)
2. Posadzenie na balkonie lasu
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Nie czytasz postów czy jesteś blondynka?
J.

15. Data: 2007-05-21 11:33:02

Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Janusz
> PS
> Nie czytasz postów czy jesteś blondynka?
Nie po prostu nie będę się domyślać z Twoich lakonicznych wypowiedzi.
Nie udzielasz odpowiedzi w temacie.
Piszesz równoważnikami zdań.
I jeszcze potem masz pretensje że nie rozumiem.

Pamiętasz jak to było kiedy to Ty nic nie wiedziałeś o ogrodach i roślinach?

16. Data: 2007-05-21 11:35:28

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie po prostu nie będę się domyślać z Twoich lakonicznych wypowiedzi.

To Twój problem.

> Nie udzielasz odpowiedzi w temacie.

W temacie być może nie, ale jednak na temat.

> Piszesz równoważnikami zdań.
> I jeszcze potem masz pretensje że nie rozumiem.

Nie mam najmniejszych pretensji. To Twój problem.

> Pamiętasz jak to było kiedy to Ty nic nie wiedziałeś o ogrodach i
> roślinach?

Doskonale. Jednak wtedy też starałem się myśleć.
Pozdrawiam
Janusz

17. Data: 2007-05-21 11:35:41

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy nikt tej pani łopatologicznie nie napisze, że pomysł nietrafiony, bo
> żaden mały iglak nie pachnie na tyle silnie, żeby zapach się roznosił w

No nie, bo potem są pretensje o wyśmiewanie się z nowicjuszy. To już sobie
wolę pomilczeć.

A poza tym - to nie do Ciebie - to litości, chyba można podejść do
pojedynczej tui na skwerku i obwąchać wokół powietrze, czy pachnie?

Pozdrawiam, Basia.

18. Data: 2007-05-21 11:48:26

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba można podejść do
> pojedynczej tui na skwerku i obwąchać wokół powietrze, czy pachnie?

Sadystyczne eksperymenty proponujesz. Przecież przeciętna tuja na skwerku
pachnie zazwyczaj psim moczem. :-(
Pozdrawiam ;-)
Janusz

19. Data: 2007-05-21 11:49:52

Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kajetana_Kinga" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> To Twój problem.
Nie, to właśnie Twój problem - to że piszesz niezrozumiale i to, że udajesz że
to moja wina.

> Doskonale. Jednak wtedy też starałem się myśleć.
Sugerujesz że tego nie robię? W takim razie mało wiesz.

Nie udzieliłeś mi żadnej konkretnej odpowiedzi na zadane przeze mnie pytanie.
Lakoniczne odpowiedzi, pozbawione sensu nie są dla mnie odpowiedziami.
Dlatego albo zmień formę wypowiedzi albo mi nie odpisuj.
A jeśli jednak będziesz, to nie zdziw się, że Twoich odpowiedzi nie uznam za
wiążące, jeśli nawet nie silisz się na to, żeby być zrozumiały.

Jak dla mnie EOT.

20. Data: 2007-05-21 11:53:29

Od: "Kajetana_Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> A poza tym - to nie do Ciebie - to litości, chyba można podejść do
> pojedynczej tui na skwerku i obwąchać wokół powietrze, czy pachnie?
Rozumiem, ze zadawanie pytań na tej grupie uznawane jest za wielkie faux pas.
Wybaczcie ale się nie dostosuję i będę pytać, bo uważam że od tego jest ta
grupa.
Łopatologicznie - owszem, mi trzeba, bo jak pisałam o roślinach wiedziałam
niewiele. Odpowiedź typu: nie wszystkie świerki pachną, to wiem. Pytałam które
pachną. Jeśli nie wiecie, to nie piszcie, takie to trudne?
Thuja akurat nie pachnie i o niej nie pisalam. Nie wszystkie rodzaje iglaków są
dostępne w każdym sklepie ani na spacerze.
A pani Katarzyna to chyba nigdy w lesie nie była skoro pisze że iglaste nie
pachną...

> Pozdrawiam, Basia.

Pozdrawiam

Kinga