Pachnący iglaczek na balkon

31. Data: 2007-05-21 15:26:25

Temat: Re: Pachnący iglaczek na balkon
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@n...pl> napisał w wiadomości
news:f2sano$i9t$1@atlantis.news.tpi.pl...
. Ja też bym
> chciała posadzić coś do donicy, postawić przed wejsciem i sie upajać
> zapachem...niemozliwe neistety.
>

> Pozdrawiam
> Kaśka

Posadż w donicy przy drzwiach rozmaryn i lawendę a przechodząc zawsze je
potrącaj.
Zapach upajający. Niestety na balkonie to nie wiem, czy nie jednoroczny.

Pozdrawiam - Jagoda

32. Data: 2007-05-21 16:02:53

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Kajetana_Kinga wrote:

> oooo a czy to wygląda mniej więcej jakoś tak?
> http://www.superogrod.pl/235,encyklopedia.html

Mniej więcej tak. Ale nie wszystkie jałowce płożące tak pachną. Ja mam
taki, co nie pachnie.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

33. Data: 2007-05-21 16:18:03

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajetana_Kinga" napisała

> właśnie się okazało ze koleżanka z działu po agroturystyce, z tego co mówi
> to na 100% silnie pachną:
> - kosodrzewina
> - jałowiec łuskowaty (nie wszystkie pachną z tego co mówiła, sabiński
> podobno wręcz śmierdzi)
> - żółta sosna (ale to duże rośnie)
> - jodła koreańska
>
> To tak, jakby ktoś pytał.
>
> Pozdrawiam

A gdzie można kupić jodłę koreańską .. nie kundla, tak z ciekawości..
Pozdr. Bogusław

34. Data: 2007-05-21 16:33:28

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> napisał w
wiadomości news:f2sh0i$j3j$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A gdzie można kupić jodłę koreańską .. nie kundla, tak z ciekawości..

W znanej szkółce na trasie Kraków-Bielsko :)

Pozdrawiam, Basia.

35. Data: 2007-05-21 16:34:20

Temat: Re: Pachn?cy iglaczek na balkon
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Bogus?aw Radzimierski wrote:

> A gdzie można kupić jodłę koreańską .. nie kundla, tak z ciekawości..

W Korei???

Pozdrowienia,
Michał

36. Data: 2007-05-21 17:27:55

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 May 2007 13:53:29 +0200, Kajetana_Kinga napisał(a):

> Rozumiem, ze zadawanie pytań na tej grupie uznawane jest za wielkie faux pas.
> Wybaczcie ale się nie dostosuję i będę pytać, bo uważam że od tego jest ta
> grupa.

Ja proponuję przeczytać FAQ grup dyskusyjnych a potem w googlach poszukać
tekstu Rafała, który jakiś czas temu ukazał się na tej grupie o
intelektualnych pijawkach - pasuje do Ciebie jak ulał i nie dziw się że
nikomu nie chce się z sensem odpisywać.
I tak masz szczęście na innych grupach do FAQ odesłali by Cię lata świetlne
temu i na dodatek zmieszali z błotem.
Gdybyś sobie poczytała archiwum grupy to zorientowałabyś że Janusz, "pani"
Katarzyna i inni chętnie odpowiadają nowicjuszom, ale jakieś minimum wkładu
własnego jednak wypadałoby włożyć.

Pozdrawiam,
Marta

37. Data: 2007-05-21 18:28:03

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajetana_Kinga" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> właśnie się okazało ze koleżanka z działu po agroturystyce, z tego co mówi
to na
> 100% silnie pachną:
> - kosodrzewina [ciach]

> - jodła koreańska
>
> To tak, jakby ktoś pytał.

Mam parę kosówek i parę jodeł koreańskich (prawdziwych;)), zapachu nie
czuję. To tak na 100% z wrażeń mojego własnego nosa.

Pozdrawiam, Basia.

38. Data: 2007-05-21 18:53:42

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> Hejka. Z palaczami trudno dyskutować o zapachach. :-(
> Pozdrawiam węchowo Ja...cki

Nie palę od dłuższego czasu.
Kaśka

http://kasia1433.googlepages.com/home

39. Data: 2007-05-21 18:59:34

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda napisał(a):

> Posadż w donicy przy drzwiach rozmaryn i lawendę a przechodząc zawsze je
> potrącaj.
> Zapach upajający. Niestety na balkonie to nie wiem, czy nie jednoroczny.

Lawenda mniam, z tym, że w donicy raczej mi się nie utrzyma, rozmaryny,
wstyd się przyznac, ale nie wąchałam :)
A z tych trącanych najbardziej lubię pysznogłówkę. Czerwona pachnie
zabójczo, inne kolory, o dziwo, już nie tak.

40. Data: 2007-05-21 19:03:16

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie?

> z ciekawością

W tartaku, iglaki najładniej pachną w formie tarcicy.
Pozdrawiam.mirzan

Swierki-pytanie
Mam Problem
Chwasty + kora sosnowa