Pacjent na rezonans magnetyczny

11. Data: 2023-02-08 18:45:35

Temat: Re: Pacjent na rezonans magnetyczny
Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.02.2023 o 23:27, _Master_ pisze:

> I to Ci wystarcza?
>
> Rzetelnie informuję że nie dałem rady pana naprawić.
> Pan idzie do mojego kolegi on na pewno pomoże ;-)
>

> UWAGA UBAW PO PACHY!
>
> Idę ci ja na USG tarczycy.
> Pytam lekarza że jak już tu jestem to może zrobimy usg tętnic szyhnych
> bo ma, skierowanie do tego samego gabinetu
>
> No co pan. Ja się tym nie zajmuję.
>
> Szkoda że się go nie zapytałem: A co? Za trudne? ;-)

Tak, wystarcza - jestem na tyle świadomym pacjentem że nie oczekuję od
lekarza cudownego leku na np. grypę czy katar.  Tego co mnie na to leczy
na pewno nie nazwę rzetelnym lekarzem.

Ale skierowanie miałeś na USG tarczycy. Poza tym usg tętnic to zupełnie
inne usg,.   Tu jest zresztą sprawa jest w miarę oczywista, natomiast mi
okulista w trakcie wizyty na kontrolę wzroku  odmówił przepisania
okularów, skurwiel kazał się zapisać na kolejną wizytę w półroczną
kolejkę. To się nazywa nie rzetelność a bezczelność..

> [...]
>
> Zdajesz sobie sprawę że to bardzo łatwa wymówka dla bumelanctwa,
> fuszerki i tej całej korupcji w białych fartuchach?
>
> Zdajesz sobie sprawę że teki niedopowiedzenie że lekarz leczy a nie
> "wylecza" to żerowanie na ludzkiej naiwności czy prostolinijności?
>
> To jest wg Ciebie W PORZĄDKU?
>
> Ja nie pytam jak jest Ja Cię pytam dlaczego uważasz że tam powinno
> zostać?
>
> Dziś technologia jest gotowa na przyznawanie lekarzom puntów w jednym
> miejscu i tworzenie statystyk na bieżąco.
>
> Ale STRACH JEST WIELKI I LOBBY KOPERTOWE NIE POZWOLI NA TAKIE FANABERIE

Nie jest w porządku. Państwo powinno bronić obywatela przed wszelakiego
rodzaju naciągaczami, także tymi przed zalewem pseudomedycznej reklamy.

> ja wymagam tylko poważnego
>
> O masz... Mechanik samochodowy jakoś ponosi konsekwencje swojej
> NIEWIEDZY. Przynajmniej nie dostanie ZAPŁATY.
>
> A lekarz ZAWSZE ją dostanie choćby odpierdolił najgorszy numer świata.

Mylisz się, mechanik nawet jak nic nie naprawi może żądać zapłaty za
wykonaną robotę.  W cenniku większości warsztatów nie ma nic o
skuteczności w działaniu a są za to wycenione roboczogodziny.

> Możliwe. I znowu poruszamy się w oparach wiary i przypuszczeń?
>
> A te opary przynajmniej prowadza do rozpieprzenia wątroby jesli się
> bierze kilkanaście tabletek na dobę ;-)

Trzeba wreszcie przyjąć do wiadomości że lekarz to żaden szaman czy
cudotwórca. Nie da się choroby czy może nawet zespołu chorób
zdiagnozować za pomocą różdżki. Tu liczy się tylko rzetelność lekarska
którego elementem zawsze powinien być drobiazgowy wywiad z pacjentem,
czyli m.in lista przyjmowanych leków.

> Dlaczego tydzień? najgorsze neuki tak postępują.
> Daje się klientowi rzetelną informację.
> koszt dłubania to tyle a koszt wymiany podzespołu to tyle...
> klient ma zdecydować co robić analizując czas i pieniądze.
>
> U lekarza za obejrzenie RM bierze się 200 i kieruje do kolegi żeby on
> też wziął 200. pacjent to jakoś łyka.
>
> A wyobraź sobie takiego mechanika. Tu nawet sądownie można go ścigać.
> lekarze się nie da bo on _leczył_ bo tylko do leczenia zmusza go
> gratyfikacja.

Raczysz żartować z tą rzetelnością mechaników którzy to potrafią wycenić
naprawę auta zanim ono znajdzie się na warsztacie.

Co do SZ to zawsze bylem zdania że wrzucenie do jednego wora prywatnej i
publicznej praktyki służy tylko nabijaniu kabzy zainteresowanym a nie
dobru pacjenta.

>  Większość ma cennik na samo
>
> Ale to jak RM. BADANIE.
>
> a i tak skasowanie błędów będzie darmowe po tym "podłączeniu"
>
> A często to wystarcza
>
> (Kiedyś po przygazówce na wstecznym w błocie wyskoczył mi w Almerze
> błąd "ekologiczny" Sam się nie miał prawa usunąć choćby przez 5 lat
> auto dalej jeździło i było "ekologiczne")

Ale trzeba płacić za samo podłączenie w celach diagnostycznych.

> Co zrobiłeś aby to zmienić?
>
> Na kogo głosowałeś?

A choćby wyrażam swoje niezadowolenie na Grupach Dyskusyjnych.

Na głosowaniu byłem raz, i to tylko mentalnie. Było to jeszcze w XXw.
Telepatycznie zagłosowałem na SLD, w swoim debilizmie wierząc im że niby
oni maja coś wspólnego lewicowością.

No i raz autentycznie chciałem oddać głos na Samoobronę, ale coś mi
wypadło o koniec końców nie zagłosowałem.

 Zresztą co tam głosowanie, scena polityczna jest tak obstawiona przez
antypolskie szumowiny że szansa na to że do koryta dopcha się wreszcie
ktoś uczciwy równa się zeru.