Pacjent w czerni

31. Data: 2019-04-20 07:19:02

Temat: Re: Pacjent w czerni
Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 19 Apr 2019 14:44:59 +0200, dantes napisał(a):

> Tia...
> Po jakże ciekawej lekturze powyższego
> nasunęło mi się pytanie/zagadka
> dla Pani XL-ki:
>
> - Czego są dowodem wióry w toalecie?
>

> Jak myślisz, ta nasza Pani iXeLunia, znajdzie odpowiedź?
>
> Aaa...
> nie podpowiadaj!
>

> No to czekamy.

No to czekamy...

Wszak przeczytanie II części historii tego
co to go zmajstrował stary Dżepetto
w mocno zagranicznym języku
żeby nie powiedzieć
w o r y g i n a l e
wymaga trochę czasu
... .

32. Data: 2019-04-20 09:00:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.04.2019 o 03:01, Ilona pisze:
> [...]

Przechodzą przez portale do średniowiecza :):)

[i ciach bzdety]

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

33. Data: 2019-04-20 09:28:53

Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Apr 2019 02:19:49 +0200, Ilona napisał(a):

> w kwestji formalnej:
> postów od dantes <dantes*qmail.com> na news.atman.pl nie widać.

Błogosławieni Ci, którzy "nie widzieli"
a przeczytali.

34. Data: 2019-04-21 01:36:56

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-20 09:00, Kviat wrote:

> Przechodzą przez portale do średniowiecza :):)
>
> [i ciach bzdety]

no nie wiem czy bzdety, zależy dla kogo?

Przez te róje i poróbstwo, produktywność sovieckiej gospodarki tak
drastycznie spadła, że sam Lenin nieoficjalnie zakazał wszechzwiązkowego
kórewstwa.

https://historia.org.pl/2015/07/08/bolszewicka-rewol
ucja-seksualna/
(...)

'Apostołką ,,wolnej miłości" była Aleksandra Kołłontaj, bolszewicka
komisarz do spraw opieki społecznej. W 1919 r. opublikowała książkę
,,Nowa moralność a klasa robotnicza", w której lansowała tezę, że kobiety
należy wyzwolić nie tylko pod względem ekonomicznym, ale także
psychologicznym. Seks bez zobowiązań miał wpoić kobietom nawyk
chronienia swojej osobowości w społeczeństwie opanowanym przez mężczyzn.
Wszelkie formy związków seksualnych były więc dopuszczalne.
Przewidywała, że z biegiem czasu rodzina zaniknie, a kobiety nauczą się
traktować wszystkie dzieci jak własne.

Kołłontaj mówiąc o równouprawnieniu płci posługiwała się bardzo prostym
porównaniem: dzięki bolszewikom zaspokojenie popędu płciowego miało być
tak łatwe, jak wypicie szklanki wody. Jej celem było ,,wyrwanie kobiety z
seksualnej pańszczyzny", ale skutki wprowadzania w życie teorii wolnej
miłości okazywały się często odwrotne od zamierzonych. Rosyjscy
rewolucjoniści rozumieli ją bowiem w uproszczony sposób. Latem 1918 r. w
Moskwie został rozpowszechniony ,,dekret o uspołecznieniu panienek i
pań". We Włodzimierzu miejscowy komitet rewolucyjny wprowadził obowiązek
rejestracji kobiet między 18. a 30. rokiem życia, a mężczyźni
otrzymywali specjalne talony na ich ,,użytkowanie".

Na pierwszym zjeździe młodzieżowego Komsomołu przyjęto statutowy zapis
nakładający na każdego komsomolca i komsomołkę obowiązek zaspokajania
popędu płciowego współtowarzyszy. Wprowadzenie przez bolszewików
edukacji seksualnej spowodowało wielką falę gwałtów na dziewczynach
pochodzących ze starych elit, dokonywanych przez proletariackich kolegów
z klasy. Wprowadzali oni w życie rewolucyjne pomysły, za jednym zamachem
zwalczając ,,wrogów ludu" i wyzwalając ich od reakcyjnych przesądów.
Większość rosyjskich studentów twierdziła w latach 20., że miłość i
małżeństwo to ,,burżuazyjne przeżytki", a komuniści powinni prowadzić
niczym nieskrępowane życie seksualne - im mniej w związkach
damsko-męskich uczucia, tym bardziej mają one komunistyczny charakter.
Małżeństwo miało ograniczać wolność i poniżać kobiety.

Jeden ze zwolenników walki klas i płci w maju 1925 r. pisał otwarcie na
łamach moskiewskiej ,,Prawdy": Jakiego rodzaju ład społeczny mamy? Jest
on oparty na systematycznej destrukcji własności prywatnej. To daje
naszemu porządkowi jego szczególne oblicze. Jeśli chodzi o rodzinę, to
odznacza się on systematyczną destrukcją podstaw rodziny. Współczesne
stosunki seksualne są niczym innym niż głębokim odbiciem procesów
ekonomicznych naszego kraju. Życie dzisiejszej młodzieży jest
rewolucyjnym zerwaniem ze stosunkami seksualnymi opartymi o ideę
własności prywatnej. W oczach młodzieży dziewczyna, która wstrzymuje się
od seksu jest nie tylko burżujką, ale również taką, która niszczy swą
młodość w imię przesądów przeszłości, która oszczędza się dla męża,
posiadacza prywatnej własności.

,,Wolna miłość" była jednak w praktyce ograniczona, bowiem dobór partnera
powinien się odbywać ściśle według kryteriów klasowych. Surowo potępiano
proletariuszy, którzy wiązali się na dłużej z ,,burżujkami".
Paszportyzacja na początku lat 30. przywiązała chłopów do ziemi,
likwidując możliwość związków małżeńskich między mieszkańcami miast i
wsi. Zhierarchizowany system sowiecki doprowadził do powstania
prawdziwych kast. Nowa sowiecka arystokracja nie utrzymywała stosunków z
plebsem.

Odgórnie zaprojektowana ,,wolna miłość" zamiast świadomego seksu
zaowocowała plagą prostytucji, zbiorowych gwałtów, niechcianych dzieci
oraz chorób wenerycznych (zwłaszcza syfilisu). W 1926 r. w jednej z
moskiewskich fabryk ponad 50 proc. robotnic miało tego typu schorzenia."
(...)

Wesołych Świąt!

35. Data: 2019-04-21 09:08:25

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.04.2019 o 01:36, Ilona pisze:

> no nie wiem czy bzdety, zależy dla kogo?

Dla normalnych ludzi.

Po pierwsze, nie ma ludzi którzy pamiętają średniowiecze.
Po drugie, w średniowieczu ludzie nie żyli zgodnie z przykazaniami, a
wręcz przeciwnie.

[ciach bzdety]

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

36. Data: 2019-04-21 10:08:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
4%99tego_Oficjum

> [...]
> całkiem niedawno.
>
> (...)
> "Paradoks sytuacji polega więc na tym, że czarownica, która ma być
> rzekomo ofiarą Kościoła Katolickiego może być de facto uznana za
> męczennicę katolicką i beatyfikowana, bo zginęła z rąk protestantów jako
> ,,katolka". Dodatkowo Trina Papistin sugeruje, że była to Niemka
> zamordowana przez polski kościół, podczas kiedy w rzeczywistości była to
> Polka zamordowana przez niemiecki sąd. "
> (...)
>
> polecam, bardzo interesująca analiza historyczna:

Tak, słyszałam o tym i chyba nawet tutaj kiedyś pisałam bodajże Cvietii.
Dobre :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

37. Data: 2019-04-21 23:17:51

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-21 09:08, Kviat wrote:

> [...]
>
> Po pierwsze, nie ma ludzi którzy pamiętają średniowiecze.
> Po drugie, w średniowieczu ludzie nie żyli zgodnie z przykazaniami, a

ale, tu nie o Średniowiecze chodzi, tylko, o walenie konia we Wielkanoc.
https://www.youtube.com/watch?v=OnIDdeYsJrA

38. Data: 2019-04-22 00:06:47

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 21 kwietnia 2019 23:18:26 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> ale, tu nie o Średniowiecze chodzi, tylko, o walenie konia we Wielkanoc.
> https://www.youtube.com/watch?v=OnIDdeYsJrA

Ma rację, ale tylko częściowo, tutaj komentarz użytkownika:

Michałxl650
1 rok temu
Skończyłem 10 lat temu czytać książki Lazariewa ...bodajże na drugiej gdzie pan
Lazariew sam opisuje sytuację w której zachęcał swojego pacjenta do onanizmu. Teraz
pan Lazariew mówi co innego. /Tak w ogóle to niepotrzebnie opowiada o "pogaństwie"
(ros. "Jazyczestwo") bo Lazariew pojęcia nie ma o czym mówi - nie pierwszy raz
zabiera głos w tej sprawie gadając kompletne głupstwa. Zejście na poziom pożądania
nastąpiło w ostatnich tysiącleciach a nie w czasach jakie on nazywa "pogaństwem". S.
N. Lazariew jest Żydem a Żydzi mają całkiem inną lekcję dziejową niż Słowianie. My
nie mamy problemów z wejściem na poziom Boski, Słowianie się z tym rodzą. Do żydów
natomiast musiał przyjśc Jezus i dać im Ducha Świętego - bez tego byli jak to
słusznie określa pan Lazariew zwierzętami. Jest to zresztą opisane w biblii, Sodoma i
Gomora, onanizm, współżycie ojca z córkami i podobne praktyki nie do wyobrażenia w
świecie Słowian ("pogan"- wyrażając się językiem Lazariewa.).

39. Data: 2019-04-22 00:19:54

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 22 kwietnia 2019 00:06:49 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
Gomora, onanizm, współżycie ojca z córkami i podobne praktyki nie do wyobrażenia w
świecie Słowian ("pogan"- wyrażając się językiem Lazariewa.).

PS. Z drugiej strony, to powstrzymanie przeludnienia poprzez odenergetyzowanie
wydawało się mieć na początku sens (lata 60-te ub.w. pekały w szwach od
pokolenia Baby Boomers), tylko czy organizatorzy przewidzieli, ze taka akcja
przerodzi się w trwały nawyk?

40. Data: 2019-04-22 02:07:10

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-22 00:19, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> pokolenia Baby Boomers), tylko czy organizatorzy przewidzieli, ze taka akcja

Tu wyjaśnia dlaczego pojawił się HIV.

https://www.youtube.com/watch?v=iZBmGPz55qE&feature=
youtu.be&t=20

Meczet Al-Aksa płonął w tym samym czasie, co katedra Notre Dame
Eksperymenty psychologiczne a narodowość
Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa VAT-owskiego przez T-mobile.
Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????