Pacjent w czerni

51. Data: 2019-04-24 00:26:47

Temat: Re: Pacjent w czerni
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki napisał:
> [...]
Lazariew sam opisuje sytuację w której zachęcał swojego pacjenta do onanizmu. Teraz
pan Lazariew mówi co innego. /Tak w ogóle to niepotrzebnie opowiada o "pogaństwie"
(ros. "Jazyczestwo") bo Lazariew pojęcia nie ma o czym mówi - nie pierwszy raz
zabiera głos w tej sprawie gadając kompletne głupstwa. Zejście na poziom pożądania
nastąpiło w ostatnich tysiącleciach a nie w czasach jakie on nazywa "pogaństwem". S.
N. Lazariew jest Żydem a Żydzi mają całkiem inną lekcję dziejową niż Słowianie. My
nie mamy problemów z wejściem na poziom Boski, Słowianie się z tym rodzą. Do żydów
natomiast musiał przyjśc Jezus i dać im Ducha Świętego - bez tego byli jak to
słusznie określa pan Lazariew zwierzętami. Jest to zresztą opisane w biblii, Sodoma i
Gomora, onanizm, współżycie ojca z córkami i podobne praktyki nie do wyobrażenia w
świecie Słowian ("pogan"- wyrażając się językiem Lazariewa.).

youtu.be&t=20

> Ilonka, jeszcze jeden aspekt. Rewolucję seksualną wymyślili inteligenci, po to by
klasa robotnicza mając niską energetykę uzasadnioną nowymi regułami
> [...]
> kupcom. Mniej teoretykom i kontemplatykom, a bardziej praktykom i aktywistom.
> Mniej introwertykom a bardziej ekstrawertykom udzielającym się społecznie.
>
> Zaznaczam, że osobiście wolałbym ograniczyć życie kolektywne w społeczeństwie
> do aspektu czysto użytkowego, za to skierować rozwój duchowy na oświecenie
> indywidualne, takie jak w szkole zen czy w tantrze, więc gromadność mało
> pasuje do tego kierunku, jakiego wprowadzenie bym preferował. Wolę więc, żeby
> gromada zamiast ingerować w takich jak ja i ograniczać ich wyjście przed szereg w
indywidualnym dostępie do boskiej energii skoro sami mają poważne trudności
> rozwojowe - dosłownie poszła się jebać. Odi profanum vulgus.

Jestem za tym aby tzw. Kulture upowszechniać, niż ją limitować.
Znacznie łatwiej będzie można uchronić ją przed zniszczeniem.
Zwłaszcza, że dziś nie ma już klasy robotniczej, o której pisał Marx,
czy inne levactwo. Zastąpił ją w pełni prekariat, który swym zasięgiem
obejmuje także klase średnią i wygląda, że na tym się nie kończy. Przez
ostatnie kilkadziesiąt lat, kapitalizm finansowy skutecznie
zredefiniował stosunek do środków produkcji, jaki znany był od XIX i XX
wieku. Obecnie nam panujący model globalnego społeczeństwa sprowadza się
do relacji: 1 do 99. Ten jeden procent populacji, ( niektórzy mówia że
to tylko 0,1% ), posiada 99.9% dostepnych aktywów, w formie środków
finansowych, jak i realnego kapitału surowców. A zatem, sytuacja różni
się znacznie od tej, w której możliwa była by jeszcze tzw. walka klas,
(walka o środki produkcji). Dzisiaj rozsądnym wydaje się jedynie, nie
pogłębiać różnic wewnątrz owego prekariatu, który został totalnie
wyrolowany na karuzeli dziejów i biernie, (narazie), czeka na nowe rozdanie.

52. Data: 2019-04-24 00:32:59

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-22 11:33, Kviat wrote:

> Ojjoj.
> A podzieliłeś się tym z nami, bo nie potrafisz nad tym zapanować?

Nie. Wszyscy zastanawiają sie dlaczego wywalili cie z ministrantury?

//może, dlatego, że dłubałeś w nosie podczas mszy i wycierałeś w komże?

53. Data: 2019-04-24 01:03:33

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Krzewicki napisał:

> [...]
> najbliżej brzegu w takiej pozycji, żebym nie ryzykował ponownego pogrążenia się

Cały czas chodzi o ocalenie Nieśmiertelnej Duszy.
Pozycja w stadzie, w którymś tam, z miliardów wcieleń, jest zagadnieniem
kompletnie nieistotnym, zwlaszcza teraz, gdy procesy karmiczne
przyspieszyły do niespotykanych dotąd prędkości i skutki popełnianych
uczynków ponosimy na bieżąco w tym samym wcieleniu.
Dlatego, tak ważne jest aby wyrzec się dumy i pogardy, dostrzegać w
każdym Boskość, ponieważ z punktu widzenia Nieskończoności, (dla której
czas to tylko konstrukt myślowy), wszyscy jesteśmy już zjednoczeni z
Absolutem.

54. Data: 2019-04-24 01:27:27

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-22 10:14, gazebo wrote:

> a co tam z Wawelem? czyj on w koncu jest?

ta, jak to czyj?

Skołotów, Słowiano-Indo-Irańczyków.

https://bialczynski.pl/krolestwo-sis-i-jego-cuda/lud
y-albo-plemiona-krolestwa-sis/krak-krakus-kirkus-i-c
yrus-wielki-perski-oraz-wawel-i-wierza-wieza-babel-c
zyli-o-zmijowym-plemieniu-skolotow/

55. Data: 2019-04-24 02:11:40

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 24 kwietnia 2019 01:04:10 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> [...]
> każdym Boskość, ponieważ z punktu widzenia Nieskończoności, (dla której
> czas to tylko konstrukt myślowy), wszyscy jesteśmy już zjednoczeni z

No ale lepiej jest ciężar ciągnąć za sobą wózkiem niż nieść na sobie.

56. Data: 2019-04-24 09:00:54

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.04.2019 o 00:32, Ilona pisze:

> Nie.

To przykre.
A jak zareagował ksiądz na spowiedzi? Dał ci jakąś pokutę czy tylko się
zaślinił?

> Wszyscy zastanawiają sie dlaczego wywalili cie z ministrantury?

Nie. Tylko ty.

> //może, dlatego, że dłubałeś w nosie podczas mszy i wycierałeś w komże?

Te twoje traumy z dzieciństwa...
Lepiej idź do specjalisty, bo ci się pogarsza.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

57. Data: 2019-04-25 00:47:45

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-24 02:11, Jakub A. Krzewicki wrote:

> No ale lepiej jest ciężar ciągnąć za sobą wózkiem niż nieść na sobie.

Jednak ważniejsze jest, abyś kroczył Ośmioraką Szlachetną Ścieżką!

58. Data: 2019-04-25 00:51:22

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-24 00:26, Ilona wrote:

> [...]
> pogłębiać różnic wewnątrz owego prekariatu, który został totalnie
> wyrolowany na karuzeli dziejów i biernie, (narazie), czeka na nowe

tu uzasadnienie, ze szkicem historycznego tła.
https://www.youtube.com/watch?v=Db3YtVZPG84&feature=
youtu.be&t=325
//nieco ponad 100 minut, ale można słuchać z prędkością x 1.75

Meczet Al-Aksa płonął w tym samym czasie, co katedra Notre Dame
Eksperymenty psychologiczne a narodowość
Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa VAT-owskiego przez T-mobile.
Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????