Paczka z delikatnymi rzeczami

1. Data: 2004-10-14 12:34:02

Temat: Paczka z delikatnymi rzeczami
Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Dużo rzeczy które robię wysyłam w paczkach ale teraz muszę wysłać dzwoneczki
aniołki i inne rzeczy które są delikatne. Niestety poczta nie jest łaskawa
dla paczek. Może macie jakiś pomysł aby dobrze zabezpieczyć taką przesyłkę.
Pozdrawiam Iza

1. Data: 2004-10-14 12:38:22

Temat: Re: Paczka z delikatnymi rzeczami
Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-10-14 12:41:06

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-10-14 12:45:18

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja bym zapakowala w twardy karton i zaznaczyla "uwaga, szkło!" ;)))
a tak serio, to mozna na poczcie poprosic, aby pani zaznaczyla, ze paczka ma
byc traktowana delikatnie. wiem, ze tak mozna i poczta ma wtedy obowiazek nie
rzucac przesylkami :)

pozdrawiam

Dorota Ruebenbauer
Wrocław
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-10-14 13:09:16

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iza, wez serwetki papierowe, pozwijaj w kulki, napchaj w aniolki i
dzwoneczki, zapakuj w sztywny karton (sa takie pakiety na poczcie do
kupienia, bardzo wygodne
moje w zeszlym roku w pieknej postaci do Kanady dolecialy

pozdrawiam

Ewa (Kraków)
www.republika.pl/ewa_pasinska

1. Data: 2004-10-14 13:55:30

Od: "renata z Zielonej Góry" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ma
> byc traktowana delikatnie. wiem, ze tak mozna i poczta ma wtedy obowiazek

za taką usługe płacisz dodatkowo 4 zł.

1. Data: 2004-10-14 14:59:41

Od: "A" <a...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może spróbój je zawinąć w bąabelkową siatkę. Są bąbelkowe torebki, ale w
bąbelki są często pakowane telewizory, czy krzesła i jak się nie wyrzuci tej
siatki, to można ją wykorzystać do wysyłania paczek.

Anna

Forum: Piękne ozdoby - własnoręcznie

[inne] stare koronki
[xxx] furr-ever friends