Padaczka skroniowa-czy napewno padaczka?

następny post »
From: "Asia z Krakowa" <h...@b...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Padaczka skroniowa-czy napewno padaczka?
Date: 22 Sep 2004 11:46:57 +0200

To jest mój pierwszy post na tym forum.
Witam wszystkich serdecznie mam na imie Asia mam 38 lat ,niedawno po EEG i TK
stwierdzono padaczkę skroniową/prawdopodobnie/.Podobno przy padaczce zawsze
traci sie przytomność ale Pani z EEG powiedziała mi że ja mam wszystkie objawy
tej padaczki/badanie to potwierdziło/ a przytomnosci wcale nie musze tracić/są
podobno różne odmiany padaczki/Sama już nie wiem jak jest z tą utratą
przytomności.Mój "atak" zaczyna się tak: zaczyna mi się kręcić w głowie,mam
wyostrzony obraz,czuję jak bym miała miękki grunt pod nogami robi mi się zimno
i muszę się natychmiast położyć w pozycji półsiedzącej bo zawroty się tak
nasilaja że nie jestem w stanie iść albo stać...oczywiście biorę leki/Tegretol
i Cloranxen/ i czekam aż mi przejdzie...jeszcze najgorsze to drżenia podobne
do silnych dreszczy i cierpnięcie nóg ,rąk i JĘZYKA!, jest mi słabo i tak to
trwa różnie i niezależnie od okoliczności/bardzo nie lubię jasnego światła
takiego jak w supermarkecie/,gdy się zdenerwuję,na zmany pogody a często przed
miesiączką,czasem zupełnie niewiem od czego ,bo jest wszystko OK i nagle czuję
że nadchodzi atak.
Zawsze zaczyna się tymi zawrotami i drżeniem w czasie ataku nie tracę
przytomności ale potem jestem zmęczona senna .Bardzo przeszkadzają mi wtedy
wszelkie zapachy ,musi być cicho,zaciemnione.
Proszę napiszcie czy to że nie tracę przytomności to znaczy że to nie padaczka?
Mimo w/w badań jeden z lekarzy powiedział że to na tle nerwowym.Od wielu lat
leczyłam się na nerwicę z objawami somatyczno wegetatywnymi ale ostatnio
bardzo często mam"ataki" wcześniej robiło mi się tylko słabo i czasem mdlałam
na krótko.A jeszcze dodam że EEG mam pogorszone o 100% od porzedniego 5 lat
temu.A w dzieciństwie uderzyłam głową w szybę i małam krwiaka który teraz jest
zwapnieniem w moim mózgu.Z tego podobno robią się oponiaki.Przepraszam za
wszelkie błędy ale piszę szybko bo przy komputerze tez nie mogę długo
siedzieć/właśnie po dł&#8364;ższym pobycie przed monitorem też zaczynam mieć
zawroty/Pozdrawiam i dziękuję za każdą odpowiedż.