Paluszki krabowe do sałatki - PANIEROWAĆ I SMAŻYĆ???

1. Data: 2003-12-30 12:38:22

Temat: Paluszki krabowe do sałatki - PANIEROWAĆ I SMAŻYĆ???
Od: "Tashunko" <t...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisaliście ostatnio o sałatce z paluszkami krabowymi i zakupiłam
takowe, bo bardzo kraby lubię. Mam tylko małe pytanie: czy paluszki
krabowe - takie mrożone - mam przed dodaniem do sałatki panierować i
usmażyć jak np. paluszki rybne??? I potem co?? Pokroić czy poukładać
gorące na sałatce?
Mam nadzieję,że uda mi się wypróbować ten specjał w Sylwestra.

Pozdrawiam serdecznie w przedostatnim dniu Roku:)
--
***Tashunko***
P.S. keks upieczony według Waszych przepisów na Święta był pyszny!

1. Data: 2003-12-30 13:07:36

Od: "IWONA" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <t...@T...pl> napisał w
wiadomości news:bsrri4$m6f$1@news.onet.pl...

> Mam tylko małe pytanie: czy paluszki
> krabowe - takie mrożone - mam przed dodaniem do sałatki panierować i
> usmażyć jak np. paluszki rybne??? > --
> ***Tashunko***
> Witam ,
ja paluszki krabowe po prostu rozmrazam i kroje lub siekam takie
niepodgrzane , ale moze ktos robi inaczej .... A moze sa specjalne przepisy
na salatki z paluszków krabowych na ciepło ?
pozdrawiam i zycze smacznego
Iwona

1. Data: 2003-12-30 13:50:33

Od: "mac" <m...@s...killer> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <t...@T...pl> napisał...

> Pisaliście ostatnio o sałatce z paluszkami krabowymi i zakupiłam
> takowe, bo bardzo kraby lubię.

uwaga techniczna - te paluszki maja niewiele wspolnego z krabami...

mac.

1. Data: 2003-12-30 19:30:15

Od: "M.W." <tangaroa@Nospam_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam nadzieję,że uda mi się wypróbować ten specjał w Sylwestra.
>
> Pozdrawiam serdecznie w przedostatnim dniu Roku:)

Zrób ciasto naleśnikowe na piwie...potem maczaj paluszki i smaż :)

mozna by spróbowac tez z ciastem na wodziemineralnej gazowanej..tak zeby to
wyszło pulchne :)

a poza tym to pycha

Marek

1. Data: 2003-12-31 07:07:42

Od: "parasol" <j...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

"mac" <m...@s...killer> wrote in message

> Użytkownik "Tashunko" <t...@T...pl> napisał...

> uwaga techniczna - te paluszki maja niewiele wspolnego z krabami...
>
> mac.
>
> Bardzo sluszna uwaga.

Off - Italia !!
firma FAGOR