Pan Czuksanow w TVP

41. Data: 2004-10-29 19:19:47

Temat: Re: Pan Czuksanow w TVP
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela" <e...@a...net> napisał w wiadomości
news:clu1jj$2aqh$1@mamut1.aster.pl...
> BBC -PRIME w soboty i niedziele o 7-ej rano.Urządzanie małych ogródków.
>
> Ela Łuczyńska

Nie czytasz? Kablówka!!! Która kablówka. Czyli w jakich miejscowościach.
Basia chce się wyprowadzić w bardziej ogrodowo przyjazne strony. A jeśli już
nie, to chce mieć przynajmniej "satelite". Nawet w Katowicach.
:-)))
Pozdrawiam
skryba

42. Data: 2004-10-29 19:43:43

Od: "Ela" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Kablówka -Astercity, Warszawa.

Ela Łuczyńska

43. Data: 2004-10-29 19:50:13

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BBC -PRIME w soboty i niedziele o 7-ej rano.Urządzanie małych ogródków.
>
> Ela Łuczyńska

Dzięki!
Sprawdziłam na swojej kablówce- mam to, choć nigdy nie oglądam.
Już nastawiłam budzik na jutro.
Programy Penelope Hobhouse,które leciały kilka miesiecy temu,
znam już na pamięć i czegoś już mi brakowało...Internet jest
fajny,ale lubię słuchać,jak ktoś z pasją mówi o ogrodach.
Pozdrawiam, Lilka

mądre słowa
nowy program
znowu kupiłem :-) galanthus woronowii