Pani z dzieckiem

11. Data: 2021-12-06 20:20:30

Temat: Re: Pani z dzieckiem
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.12.2021 o 21:07, XL pisze:

> Czyli JEDNAK PRZYZNAJESZ, ŻE WIESZ, czym to wszystko jest i CO JEST
> ROBIONE LUDZIOM. Jestem w szoku.

Przyznaję, że pandemia jest ciężkim doświadczeniem, dla dzieci także.

--
Ewa

12. Data: 2021-12-06 21:27:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Przyznaję, że pandemia jest ciężkim doświadczeniem, dla dzieci także.

Pandemia jest STRASZNĄ ŚCIEMĄ, zbrodnią na ludzkości. Wystarczyło LECZYĆ
tanimi i dostępnymi lekami, zamiast wymyślać kolejne ,,warianty".
W imię chorych wizji zamyka się dzieci miesiącami w domach, bez ruchu i bez
powietrza, BEZ ROZWOJU W KONTAKCIE ZE ŚWIATEM ZEWNETRZNYM, BEZ KONIECZNEJ
REHABILITACJI w wielu przypadkach, BEZ KONCA - bo to się nigdy nie skończy
- a tacy jak ty debile temu przyklaskują. Za chwilę sama nie będziesz
dysponować nawet swoim ciałem ani finansami, a jeszcze bedziesz to
popierać, bo ci powiedzą, że to dla twojego zdrowia. Potem dla twojego
zdrowia odbiorą ci dzieci, gdy będziesz ,,pozytywna". I też to ,,zrozumiesz".
Jezu, co jeszcze muszą NAM odebrać, żeby tacy jak ty debile ZROZUMIELI, CO
SIĘ STAŁO?!

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

13. Data: 2021-12-06 21:47:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.12.2021 o 21:27, XL pisze:

> Jezu, co jeszcze muszą NAM odebrać, żeby tacy jak ty debile ZROZUMIELI, CO
> SIĘ STAŁO?!

Może rozum?

-
Ewa

14. Data: 2021-12-06 22:07:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Może rozum?

Najpierw musiałabyś go mieć.
Czekaj zatem spokojnie, aż przyjdą po twoje dzieci, które jak sądzę, dawno
zaszczepione. Jak się zdrowo wszyscy pochorujecie po tych ochnastych
dawkach, a dzieci ci zabiorą zmpid BYLE pretekstem, to wtedy nawet bez
rozumu zrozumiesz, co wam uczyniono.

15. Data: 2021-12-06 22:43:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.12.2021 o 22:07, XL pisze:
> [...]
> zaszczepione. Jak się zdrowo wszyscy pochorujecie po tych ochnastych
> dawkach, a dzieci ci zabiorą zmpid BYLE pretekstem

A ja powrotu do zdrowia życzę.

--

Ewa

16. Data: 2021-12-06 23:37:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> A ja powrotu do zdrowia życzę.

W wojnę i blackouty też nie wierz. To przecież tylko wytwór mojego chorego
umysłu. Przekonasz się sama o tym niedługo.

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.
Franklin

Kolejny...
pandemia propagandy
Będziecie marznąć, lewaki.
TO! jest prawdziwa pandemia.
Uprzedzają!!! - ,,TO NIE JEST DOWÓD!" ??????