Panie Prezydencie

1. Data: 2020-05-03 13:10:41

Temat: Panie Prezydencie
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

czekajac na Tredowata i sluchajac Panskiego przemowienia zwracam uwage,
flage mamy bialo-czerwona, odwrotnie ma Monaco, RP na samochodzie
oznacza Filipiny, zeby Pan znowu sie nie walnal, powodzenia
--
gazebo

2. Data: 2020-05-03 15:14:22

Temat: Re: Panie Prezydencie
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 03.05.20 um 13:10 schrieb gazebo:
> czekajac na Tredowata i sluchajac Panskiego przemowienia zwracam uwage,
> flage mamy bialo-czerwona, odwrotnie ma Monaco, RP na samochodzie
> oznacza Filipiny, zeby Pan znowu sie nie walnal, powodzenia

Ogladasz pisowska telewizornie? Do mnie na szczescie nie dochodzi, choc
chyba moglbym przelaczyc sie na Polonie albo iTVN, ale wole arte, 3sat,
BR, ZDF, Phönix itp. De gustibus ...

Przypomne, ze czerwono-bialo jest i u nas, choc z pewnym dodatkiem -
frankonskimi grabiami, ktore odwoluja sie do czterech stron swiata oraz
tzw. trojcy.

Flaga ta wisi podobno na wiezy kolo tych milych, zarlocznych stworzen
(rodzice co jakis czas znosza im rozne przysmaki!).

https://www.lebensraum-burg.de/Wanderfalke/Webcam
https://de.wikipedia.org/wiki/Fr%C3%A4nkischer_Reche
https://en.wikipedia.org/wiki/Franconian_Rake
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem,
które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i
wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona
braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić,
nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

3. Data: 2020-05-04 00:36:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

czekajac na Tredowata i sluchajac Panskiego przemowienia zwracam uwage,
flage mamy bialo-czerwona, odwrotnie ma Monaco, RP na samochodzie
oznacza Filipiny, zeby Pan znowu sie nie walnal, powodzenia
---
Przekazalem prezydentowi, usmial siem serdecznie i rzekl zebys siem o niego
tak nie martwil za to POmyslal co ty POza PISmaczeniem na grupach mozesz
realnie zrobic dla swojej nacji jenzyKOwej skoro "Narod" ci przez gardlo nie
przejdzie ;P

4. Data: 2020-05-04 00:37:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/05/2020 o 14:14, Sylvio Balconetti pisze:

> Ogladasz pisowska telewizornie? Do mnie na szczescie nie dochodzi, choc
> chyba moglbym przelaczyc sie na Polonie albo iTVN, ale wole arte, 3sat,
> BR, ZDF, Phönix itp. De gustibus ...

a puszczaja tam Klossa albo Lalke? :)

--
gazebo

5. Data: 2020-05-04 00:38:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/05/2020 o 23:36, m...@g...com pisze:
> [...]
> realnie zrobic dla swojej nacji jenzyKOwej skoro "Narod" ci przez gardlo nie

nie odczuwam wiezi z toba

--
gazebo

6. Data: 2020-05-04 13:43:26

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 04.05.20 um 00:37 schrieb gazebo:

> a puszczaja tam Klossa albo Lalke? :)

Polskich filmow starych lub nowych rzadko uswiadczysz. W wiekszych
kinach zdarzaja sie czasem specjalne projekcje (np. Kler), raz w roku
festiwal filmow polskich (wlasnie odwolany). Wtedy trzeba dalej lub
blizej jechac ("Kler" ogladalem w Augsburgu, festiwal blizej bo w
Norymberdze).

7. Data: 2020-05-04 13:48:08

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-04 13:43, Sylvio Balconetti wrote:

> [...]
> festiwal filmow polskich (wlasnie odwolany). Wtedy trzeba dalej lub
> blizej jechac ("Kler" ogladalem w Augsburgu, festiwal blizej bo w

//ale to nie som polskie filmy... tylko polskojezyczne... czaisz?

8. Data: 2020-05-04 14:58:22

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 04.05.20 um 13:48 schrieb Izaura:

> //ale to nie som polskie filmy... tylko polskojezyczne... czaisz?

Wiem, wiem, slyszalem o instancjach, ktore ustalaja co jest polskie i
kto Polak. Kiedys zdarzalo mi sie sluchac i czytac teksty o
polskojezycznych szczekaczkach, a nawet znalazlem w zbiorze staroci
rodzinnych dzielo pt "Targowica lezy nad Atlantykiem". A w kosciele
wisiala lista filmow nie polecanych.

9. Data: 2020-05-04 15:29:09

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> realnie zrobic dla swojej nacji jenzyKOwej skoro "Narod" ci przez gardlo nie

nie odczuwam wiezi z toba
---
Bo masz zaburzone tak wszelkie odczuwanie jak i wienzi...? ;P

10. Data: 2020-05-04 15:46:12

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04/05/2020 o 14:29, m...@g...com pisze:

> nie odczuwam wiezi z toba
> ---
> Bo masz zaburzone tak wszelkie odczuwanie jak i wienzi...? ;P

zdecydowanie jestem aspoleczny, wobec ciebie, dziekuje
--
gazebo

Niemianskie Szczepionki Darmo Dla Wszystkich!!!
[BlisKOcorazBlizej]
Kolejny dohtorek KOronaswirusek
Pandemia? Jaka pandemia!? W POlsce ogolny spadek liczby zgonow do 40%
i wirus przydusil