Panie i panowie!

From: "Aninja" <a...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Panie i panowie!
Date: Wed, 09 Aug 2000 10:31:22 GMT

Czesc!!!
Napisalam na ta grupe juz 198 postow z czego dziesiejszy jest 199. Pobilam
swoj rekord ha, ha :-). Na grupie o seksie napisalam bardzo malo postow, nie
pamietam ile, ale nie bylo tego duzo, na grupie o mailu zaledwie 1, o dupie
zaledwie 10, o religii 111, ale tutaj jestem najlepsza :-). Szkoda, tylko,
ze mialam takie zaleglosci i jako Aninja bardzo malo pisalam. A jesli checie
wiedziec to ja jestem Ania Lipek, tylko zmienilam sobie ksywe, ale nie
jestem natomiast jakims Dajda czy kimkolwiek innym. Jestem Lania Pipek,
tylko ze teraz juz sie tak do tego nie lubie przyznawac, bo boje sie, ze
zostane ukamieniowana buhahaha :-). Zmienilam sie, ale Wy tego nie mogliscie
przebolec, bo kochaliscie mnie taka jaka bylam, dlatego zostalam Aninja, ale
nadal to jestem ta sama, tylko ze inna Ancia. Aha i nie plotkujcie tu na
mnie kanalie jedne, bo dobrze wiem co po moim odejsciu o mnie tutaj
skrobaliscie, a to nieladnie hi, hi :-). Powinnam sie na Was zdenerwowac,
ale jest spoko, bo jak slucham sobie Liroya, to nawet nie mam checi aby
przeklinac, a wlasnie to robie. A na wielu grupach dyskusyjnych to ja nigdy
nie bylam, jak co niektorzy pisza, bo przez trzy lata tylko na 5 to nie jest
az tak zle. Teraz jestem tylko tutaj.
Ania Lipek
a...@p...com

Sraj tak, aby każde gówno wprawiało Cię w zachwyt.