Panie proszą... panie ;-)

11. Data: 2010-01-07 16:55:12

Temat: Re: Panie proszą... panie ;-)
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 06 Jan 2010 22:57:26 +0100, medea napisał(a):

> LOL!
>
> Ewa

O co biega?
--

Ikselka.

12. Data: 2010-01-08 06:44:45

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 17:55, XL <i...@g...pl> wrote:

> O co  biega?
> --
>
> Ikselka.

kompromitujesz sie, ignorantko

13. Data: 2010-01-11 17:10:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Jan 2010 22:44:45 -0800 (PST), J-23 napisał(a):

> kompromitujesz sie, ignorantko

Nie widziałam Twojego postu, w końcu odszukałam swój. Moje błędy powstały w
wyniku pośpiesznego kopiowania linków z wyszukiwarki i pośpiesznego
przeredagowywania mojej wypowiedzi, owszem. Myślę jednak, że nie jest to
powód do kompromitacji i do wymyslania mi od ignorantek w zwązku z tak
znanym kompozytorem. Wystarczyło, aby Ewa (lub Ty ) zacytowała powtórnie, o
co konkretnie chodzi.
--

Ikselka.

14. Data: 2010-01-12 08:41:07

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Sty, 18:10, XL <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Thu, 7 Jan 2010 22:44:45 -0800 (PST), J-23 napisa (a):

> Nie widzia am Twojego postu, w ko cu odszuka am sw j. Moje b dy powsta y w
> wyniku po piesznego kopiowania link w z wyszukiwarki i po piesznego
> przeredagowywania mojej wypowiedzi, owszem. My l jednak, e nie jest to
> pow d do kompromitacji i do wymyslania mi od ignorantek w zw zku z tak
> znanym kompozytorem. Wystarczy o, aby Ewa (lub Ty ) zacytowa a powt rnie, o
> co konkretnie chodzi.
> --
>
> Ikselka.

Rozumiem! Chetnie przyjmuje Twoje wyjasnienie.
Za "wymyslanie" przepraszam, ale to taka zabawa jest - moim zdaniem.
Sam jak sadze, jestem ignorantem w wielu dziedzinach.

J-23 itede...

Re: \\~~wszystkim zakochanym...z okazji...a...bez okazji~~//
Propaganda [GW o TVP a my o GW]
DZIECKO....
Zmiana perspektywy widzenia
Ilu ludzi, tyle poglądów i opinii w danej sprawie.