Panierka do skrzydełek na ostro

1. Data: 2005-01-19 23:23:49

Temat: Panierka do skrzydełek na ostro
Od: "interkas" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jestem nowy:) wiec prosze o wyrozumialosc,
chcialbym zrobic jutro dobry obiadek,
mam pomysl ze badzie sie on skladal z pieczonych skrzydelek (ew. udek)
kurczaka,
chcialbym aby owe skrzydelka byly pikantne,
czy mozeszcie podac mi jakis dobry sposob na panierke,
z gory wielkie dziekuje!! Pozdr. Piotrek

1. Data: 2005-01-19 23:35:48

Temat: Re: Panierka do skrzydełek na ostro
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"interkas" wrote in message...
> [...]
> chcialbym aby owe skrzydelka byly pikantne,
> czy mozeszcie podac mi jakis dobry sposob na panierke,
> z gory wielkie dziekuje!! Pozdr. Piotrek

Witaj :)
Twoje szczęście, że w poście nie ma hasła "jak w KFC" ;)))))

Temat panierek był wałkowany wielokrotnie, co w końcu zaowocowało zbiorem
przepisow, który znajdziesz w rozdziale "Grupowe przepisy" pod nazwą
"Kurczak KFC i nie tylko" na stronie: http://kuchenna.host.sk/
Jeśli jednak tego będzie Ci mało, to możesz zajrzeć do naszego archiwum (ale
uważaj wciąga jak czarna dziura ;):
http://groups.google.com/advanced_group_search?q=gro
up:pl.rec.kuchnia

Powodzenia :)
Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2005-01-19 23:39:21

Od: "interkas" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bożenka z Wilna :-)

KURCZE:) strasznie bardzo Ci dziekuje:)
jak bedziesz jutro w LBN to wpadaj,
:)
na ostre skrzydelka!!
pozdr. Piotrek;)

1. Data: 2005-01-20 00:02:03

Temat: Re: Panierka do skrzydełek na ostro (OT)
Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"interkas" wrote in message...

> KURCZE:) strasznie bardzo Ci dziekuje:)
> jak bedziesz jutro w LBN to wpadaj,
> :)
> na ostre skrzydelka!!
> pozdr. Piotrek;)

Proszę bardzo :))
Jak mi przybliżysz ten tajemniczy skrót "LBN", to możę nawet wpadnę ;)

1. Data: 2005-01-20 09:27:18

Od: "interkas" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę bardzo :))
> Jak mi przybliżysz ten tajemniczy skrót "LBN", to możę nawet wpadnę ;)

LBN - to oczywiscie Lublin!!

1. Data: 2005-01-20 10:37:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Jan 2005 10:27:18 +0100, "interkas"
<i...@p...onet.pl> wrote:

>LBN - to oczywiscie Lublin!!

LBN nie takk daleko od DC, jedz Bozenka!

Pierz

p.s. a Krzys juz wrocil? :P
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-01-20 12:29:07

Od: "interkas" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> LBN nie takk daleko od DC, jedz Bozenka!

a to DC to co jest ;P
bo teraz ja nie wiem;)

1. Data: 2005-01-20 12:31:34

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

interkas wrote:

> a to DC to co jest ;P
> bo teraz ja nie wiem;)

Default City, Warszawa znaczy sie :).
Ania

1. Data: 2005-01-20 12:56:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Jan 2005 13:31:34 +0100, "A.L." <a...@n...pl>
wrote:

>Default City, Warszawa znaczy sie :).

a jak ja jeszcze dopisze, ze pisalam to z Washington (ale nie
TEGO W'ton w USA) to juz bedzie ladna zabawa ;PPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-01-20 13:32:28

Temat: Re: Panierka ... (zupelne OT)
Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"Bozena" przemyca niesamowite historie!

> na stronie: http://kuchenna.host.sk/

Ojojoj! Ojojoj! Alez sie uraczylam! Toz tam galeria, a w niej zdjecia,
a na nich buzie Szanownych Grupowiczow Ktorych Lubie :-).

Serdecznie dziekuje,
eM szczesliwa jak rzadko

PS. A czy Jerzy to JerzyN? Bo zupelnie jak ten tego i tam dalej, no
ten... Benedykt Korczynski. Ide dalej szperac :-)

Peruwianska kuchnia
Naleśniki z piwem
Ciastka Kruszyny!
dzem z marchewki