Panoptikum

1. Data: 2020-07-25 17:27:52

Temat: Panoptikum
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Panoptikum czyli gabinet osobliwosci to sa w wiekszosci grupy
dyskusyjne: starsi panowie (rzadko panie, a jesli, to rozni
przebierancy), ktorzy nie maja nic innego do roboty oprocz dzielenia sie
ze swiatem swoimi odkryciami, frustracjami i obsesjami.

Ladna pogoda - mozna skoczyc na piwo, podryw, cos dobrego zjesc,
pojechac w plener, zrobic fitness, pochodzic po lasach, gorach, a jesli
reumatyzmy gniota, to polozyc sie na lezaku i cos poczytac, pouczyc
jezykow, wieczorem obejrzec ciekawy film...

Jade jutro z grupa na tydzien. Co robic w sierpniu?

PS. Nie jestem zwolennikiem street diagnosis, wiec tylko link

https://www.salon24.pl/u/omvares/350687,diagnoza-uli
czna-i-jej-cel

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

2. Data: 2020-07-25 18:15:11

Temat: Re: Panoptikum
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.07.2020 o 17:27, Sylvio Balconetti pisze:
> [...]
> jezykow, wieczorem obejrzec ciekawy film...
>
> Jade jutro z grupa na tydzien. Co robic w sierpniu?

W sierpniu po drodze golonka w Regensburgu i piwo Kneitinger. Jedno z
lepszych piw na jakie do tej pory trafiłem. O ile nie najlepsze, na
pewno czołówka w moim rankingu.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2020-07-25 19:28:12

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 25.07.20 um 18:15 schrieb Kviat:

> W sierpniu po drodze golonka w Regensburgu i piwo Kneitinger. Jedno z
> lepszych piw na jakie do tej pory trafiłem. O ile nie najlepsze, na
> [...]

Piwa nie znam, bo jestem patriota lokalnym czyli pijam piwa frankonskie
albo ze stron, w ktorych jestem. Np. w Bay.Wald odkrylem Bucher Brau z
Freyung-Grafenau. Pijalem dotad Weissenoher Klosterbier, a obecnie
Schanzen Bräu (Nbg)

W Regensburgu (Oberpfalz) ciekawe jest muzeum Thurn und Taxis (ksiezna
jest puknieta)

4. Data: 2020-07-26 22:12:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Biroptikum...kociokwikum ;P

5. Data: 2020-07-26 22:19:36

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 26 Jul 2020 13:12:31 -0700 (PDT)
doszła do mnie wiadomość <e85febae-658b-489e-99b6-945794e0f9b3o@googlegroups.
com>
od m...@g...com :
>Biroptikum...kociokwikum ;P