Panowie życia i śmierci w akcji.

1. Data: 2021-12-05 23:10:24

Temat: Panowie życia i śmierci w akcji.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Następna - a będzie ich teraz JESZCZE WIĘCEJ. Kobiety będą umierać, bo dla
panów życia i śmierci nie jest ważne życie, ważne jest ,,udowadnianie"
niesłuszności wyroku TK. To zmasowany atak na PiS.
A wy dalej ślepi... a może nie? Może dla was też ważniejszy jest ATAK?
Zaczynam tak myśleć - zwłaszcza W TYM towarzystwie. Bestie. ?

,,W szpitalu stan Ani pogarszał się, miała 40 stopni gorączki. Było jasne,
że wiąże się to z sepsą. Personel szpitala wiedział o tym, mimo wszystko
kazali jej rodzić martwe dziecko. Podali leki na wywołanie porodu -
opowiadał mężczyzna w rozmowie z portalem.
- Jak próbowano pomóc żonie? Zastosowano tylko rutynowe leki. Ania z
rozwijającą się sepsą leżała tracąc zdrowie. Chcieli ją przetrzymać do
rana, bo wtedy przychodził z urlopu jej lekarz prowadzący. Ale niestety
organizm nie wytrzymał. Straciłem żonę i córkę - dodał pan Łukasz."

https://dziendobry.tvn.pl/gorace-tematy/swidnica-pac
jentka-musiala-urodzic-martwe-dziecko-5480352

,,Zaznaczała, że bardzo źle się czuje, a nikt nawet nie mierzył jej
temperatury. Gdy ja znalazłam się w szpitalu 12 lat temu, mierzono mi
temperaturę dwa razy dziennie. Robiono badania i monitorowano, czy nie
rozwija się zakażenie. Zadaję sobie pytanie, dlaczego zaczęto reagować tak
późno, czy lekarze faktycznie nic już nie mogli zrobić."

https://dziendobry.tvn.pl/parenting/ciaza/odejscie-w
od-plodowych-konsekwencje-5478059

--
Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

2. Data: 2021-12-05 23:12:42

Temat: Re: Panowie życia i śmierci w akcji.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> rozwija się zakażenie. Zadaję sobie pytanie, dlaczego zaczęto reagować tak
> późno, czy lekarze faktycznie nic już nie mogli zrobić."

Bo co to niby było?!

,,Zdaniem pełnomocnika rodziny, lekarze ze szpitala w Pszczynie czekali aż
płód sam obumrze, nie podejmując działań, które mogłyby uratować życie
kobiety."

https://dziendobry.tvn.pl/newsy/uwaga-tvn-ujawniono-
ostatnie-sms-y-30-latki-zmarlej-w-szpitalu-w-pszczyn
ie-5476847

3. Data: 2021-12-05 23:15:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

jentka-musiala-urodzic-martwe-dziecko-5480352

od-plodowych-konsekwencje-5478059

> Bo co to niby było?!

... innego, niż UMYŚLNE ZANIEDBANIE???!!!

> [...]

Ludzie, którzy dla tymczasowego bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej
wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność. - B.

Zaszczepieni.
Tu jest POLSKA.
Blackouts are red and green.
Przymus keczupowania dla medyków ?
Wielkie budowle cywilizacyjne Platformy Obywatelskiej.