Panslavisto!

1. Data: 2023-01-22 13:05:10

Temat: Panslavisto!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2023-02-09 21:59:27

Temat: Re: Panslavisto!
Od: Goodditin <L...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

| : _ _:_ /
\ ( ) /
\_ .' ' : __/
\_:_ __/
//:____/\\
__|/ |/__
;_._) (,__;

------------------
Lieber ein bekannter Säufer als ein anonymer Alkoholiker

3. Data: 2023-02-10 09:33:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.02.2023 o 21:59, Goodditin pisze:

> https://www.youtube.com/watch?v=3ZZJJ1k8xAE

Trzeba przyznać, że rosyjska propaganda potrafi brzmieć!

--
Ewa

4. Data: 2023-02-21 12:48:30

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.01.2023 o 13:05, XL pisze:
> Twoja ulubiona piosenka.
> https://youtu.be/HS7eJEUYtyU
>

> Pamiętam.

Ile to już będzie lat?

5. Data: 2023-03-19 14:12:09

Od: Goodditin <L...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

To chyba ten https://tinyurl.com/zyjt2rp8
--
????? ??? ?? ??? ?? ???????
ls.

.'"".
c' )"/
_____ _>__/_ ______
/.. .'` `'. .':B
8; ' . . ' .'|
\ '...'\ __ / '..' _/
| : _ _:_ /
\ ( ) /
\_ .' ' : __/
\_:_ __/
//:____/\\
__|/ |/__
;_._) (,__;

------------------
Lieber ein bekannter Säufer als ein anonymer Alkoholiker

6. Data: 2023-05-05 12:01:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wtorek, 21 lutego 2023 o 12:48:35 UTC+1 Trybun napisał(a):

> Ile to już będzie lat?

Od 2011 - to już 12 lat. Matko Boska, jak to już dawno :( Świeć, Panie, nad Jego
steraną duszą. Bardzo mi Go brakuje. Był jedną z najżywszych barw grup dyskusyjnych,
więc nie podobał się szarakom - i miał to gdzieś, jak ja. Budzić kontrowersje to
naprawdę trzeba umieć, a do tego niechybnie trzeba niezachwianego poczucia własnej
wartości.

7. Data: 2023-05-06 10:41:44

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.05.2023 o 12:01, XL pisze:

> [...]
naprawdę trzeba umieć, a do tego niechybnie trzeba niezachwianego poczucia własnej

W sumie mogę powiedzieć że to właśnie Panslav mnie wciągnął w Grupy.
Często się nie zgadzałem z jego zdaniem i opiniami, ale jakby na to nie
patrzeć był bardzo interesującym rozmówcą.

8. Data: 2023-05-06 13:42:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 6 maja 2023 o 10:43:01 UTC+2 Trybun napisał(a):

> [...]
> Często się nie zgadzałem z jego zdaniem i opiniami, ale jakby na to nie
> patrzeć był bardzo interesującym rozmówcą.

Nieukładnym. Nieulizanym. Tak, stukniętym, ale w sposób, który przyciągał wszystkich
bez wyjątku, bo przecież przez te lata dosłownie nikt tutaj nie pozostał obojętny na
jego przekaz i kostropatą osobowość. To ewenement.

9. Data: 2023-05-08 11:23:24

Od: Trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.05.2023 o 13:42, XL pisze:

> [...]
obojętny na jego przekaz i kostropatą osobowość. To ewenement.

Nic dodać nic ująć.

Nicki - artykuł.
Wystawa Łempickiej w Konstancinie.
Wojownik ??