Pansravista zdechł?

1. Data: 2009-02-22 15:02:42

Temat: Pansravista zdechł?
Od: fifty <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo przestał pisać co chciałby codziennie zeżreć. Ale tak to jest że koszerne
dania kiedyś się skończą. Kiedy wreszcie zrozumie że nie musi ukrywać swojego
żydowskiego pochodzenia, bo wszyscy, łącznie z grubą bertą, wiedzą że jego
przodkowie zabili Jezusa.

2. Data: 2009-02-22 15:51:37

Temat: Re: Pansravista zdechł?
Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 16:02, fifty <f...@o...pl> wrote:
> [...]
> żydowskiego pochodzenia, bo wszyscy, łącznie z grubą bertą, wiedzą że jego

Pierdol się parchu - fifty-fifty musku...

3. Data: 2009-02-22 16:08:22

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fifty" napisał:

> przodkowie zabili Jezusa.

A Jezus to kim był? Eskimosem czy Polakiem? Też był Żydem, jakby ktoś
zapomniał. I tego Żyda ktoś chciał robić królem Polski.

--
Pozdrawiam - Aicha

4. Data: 2009-02-22 17:54:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Feb 2009 15:02:42 +0000 (UTC), fifty napisał(a):

> [...]
> żydowskiego pochodzenia, bo wszyscy, łącznie z grubą bertą, wiedzą że jego

Tobie się menu nigdy nie wyczerpie - co napotkana kupa, to inna...

5. Data: 2009-02-23 08:52:15

Od: "r...@p...onet.pl" <k...@n...test.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Pierdol się parchu - fifty-fifty musku...

no i co jeszcze nam powiesz czulentożerco w jarmułce??

6. Data: 2009-02-23 09:18:52

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 09:52, "r...@p...onet.pl"
<k...@n...test.onet.pl> wrote:

> no i co jeszcze nam powiesz czulentożerco w jarmułce??

He..he, muslimie, chodziłem w arafatce, nigdy nie jadłem czulentu, ale
jadłem kebab...

7. Data: 2009-02-23 10:45:38

Od: "r...@p...onet.pl" <k...@n...test.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze: