Pańswowe plany Kaczyńskiego.

1. Data: 2017-01-13 08:06:00

Temat: Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Czy Kaczyński zamierza zbudować w Polsce zdyskredytowane na Zachodzie
państwo socjaldemokratyczne?
A może będzie chciał zbudowac państwo nacjonalistyczne, z nową elitą,
"światłą" administracją w roli głównej?
Czy wie wreszcie jak skutecznie zażegnać odwieczny konflikt między
rządzącymi a rządzonymi?

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2017/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

2. Data: 2017-01-13 09:05:29

Temat: Re: Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:
> [...]
> "światłą" administracją w roli głównej?
> Czy wie wreszcie jak skutecznie zażegnać odwieczny konflikt między

Ważne, aby nie zbudował tego:
demotypatriotyczne.pl/upload/fcbb881fd2b17622764b547
f6039df744900.jpg

--
XL

3. Data: 2017-01-13 09:25:41

Od: "Dark ice" <c...@k...to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <l...@l...net> napisał w wiadomości
[...]

Marzenie J. Kaczyńskiego to spocząć na Wawelu obok brata, a ponieważ jedynie
KK może mu to załatwić nie szczędzi wysiłków by przypodobać się biskupom i
Rydzykowi.

CL

4. Data: 2017-01-13 09:26:48

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ważne, aby nie zbudował tego:
> demotypatriotyczne.pl/upload/fcbb881fd2b17622764b547
f6039df744900.jpg

Wielu a jego poprzedników to obiecywało a jednak przez wieki istniał
problem "równych" i "równiejszych", zarówno wobec prawa jak i ekonomii.
Żeby i on nie doprowadził do tego samego musi zidentyfikować przyczynę,
która prowadzi społeczeństwa do takiej degeneracji. A może już ją
zidentyfikował ale nie chce, albo nie ma odwagi zakomunikować jej
społeczeństwu. W obu przypadkach prowadzi to do tego, że będzie rządził
trzymając społeczeństwo w nieświadomości sprawując równocześnie władzę
absolutną. Czyżby aż tak bardzo nie ufał ludziom i pragnął dla siebie
władzy absolutnej?

5. Data: 2017-01-13 09:43:52

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Dark ice pisze:

> Marzenie J. Kaczyńskiego to spocząć na Wawelu obok brata, a ponieważ
> jedynie KK może mu to załatwić nie szczędzi wysiłków by przypodobać
> się biskupom i Rydzykowi.

Może masz rację... Ale wówczas biada Polsce i być może nie na darmo
Amerykanie instalują się w Polsce by mu wyprostowac kręgosłup moralny,
by wrócił na właściwy kurs.

6. Data: 2017-01-13 09:47:57

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> Może masz rację... Ale wówczas biada Polsce i być może nie na darmo
> Amerykanie instalują się w Polsce by mu wyprostowac kręgosłup moralny,
> by wrócił na właściwy kurs.

Albo i też by zapobiec ciągotkom naszych wschodnich nieprzyjaciół(?) i
zachodnich przyjaciół(?) by nas przypadkiem nie próbowali zdmuchnąć z
obranej drogi przemian.

7. Data: 2017-01-13 10:56:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@l...net> wrote:
> będzie rządził
> trzymając społeczeństwo w nieświadomości sprawując równocześnie władzę
> absolutną. Czyżby aż tak bardzo nie ufał ludziom i pragnął dla siebie
> władzy absolutnej?

Mnie władza absolutna nie przeraża - bardzo mi się podoba sułtanat Brunei.
Wszystkim obywatelom sułtan wszystko po równo funduje, polityki nie wolno
uprawiać tylko. Ale masz wszystko od sułtana - od jedzenia po mieszkania,
studia i lecznictwo. Zero bezdomnych. Zero biedy. Spokój i sielanka.

--
XL

8. Data: 2017-01-13 11:06:18

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> polityki nie wolno uprawiać tylko. Ale masz wszystko od sułtana - od
> jedzenia po mieszkania, studia i lecznictwo. Zero bezdomnych. Zero

Czyli zero odpowiedzialności za własny byt a rownocześnie totalne
uzaleznienie od woli jedynowładcy, który może się okazać niezrównoważony
i pewnego dnia może mi zabrać wszystko. A poza tym jaką masz pewność, że
wszyscy będą zadowoleni z takiej równości za którą nie podąża świadomość
i odpowiedzialność? Ktoś jeden może zacząć uważać, że on robi więcej i
jemu należy się więcej i może wywołać lawinę w takiej nieswiadomej
społeczności.

Wybacz, ale to nie dla mnie. Wolę skromne ale życie na własny rchunek i
z pełną odpowiedzialnością za swoje bezpieczeństwo.

9. Data: 2017-01-13 11:33:06

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
>
> Wybacz, ale to nie dla mnie. Wolę skromne ale życie na własny rchunek
> i z pełną odpowiedzialnością za swoje bezpieczeństwo.

Ja wiem, iksi, że Ty, jako kobieta, masz skłonność do spuszczania
odpowiedzialności na mężczyznę, i najlepiej sie czujesz w roli tej
poddanej, która za nic nie odpowiada, i która - manipulując seksem -
skutecznie przerzuca odpowiedzialność na mężczyznę. Odpowiada Ci wiec
układ, w którym mężczyzna wręcz dobrowolnie przyjmuje na się całą
odpowiedzialność za wsystko co dobre i złe dzieje się w stadzie. Taki
sobie myk. ;-)

10. Data: 2017-01-13 12:37:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.01.2017 o 08:06, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
> "światłą" administracją w roli głównej?
> Czy wie wreszcie jak skutecznie zażegnać odwieczny konflikt między

Jeszcze mu do tego brakuje tylko twojego konceptu, podsuń mu. LOL

Ewa

Ocieplenie.
Gen czy mem - który z nich bardziej wpływowy?
sknerus.pl dla durniów.
Ksiądz psychol
Ośmiornica.